V důsledku pandemie COVID19 oznámil Google dočasné pozastavení některých funkcí v Moje Firma na Google . Učinil tak v rámci ochrany svých pracovníků a upřednostnění důležitých činností souvisejících s pandemií – například preference zdravotnických zařízení.

S jakými změnami se tak můžete nyní setkat:

 

  • Pozastavení nových recenzí a možnosti odpovědi na ně ze strany firmy

Po blíže neupřesněnou dobu není možné odpovídat na recenze udělené v Google Moje Firma a nebudou ani publikovány nové uživatelské recenze. Dosavadní recenze budou nadále zveřejněny, nebudou však publikovány nové

  • Pozastavení nástroje Otázky a odpovědi v Moje Firma na Google

Není možné používat funkcionalitu uživatelských otázek a odpovědí na ně

  • Vytváření nových zápisů v Moje Firma na Google, možnost jejich přivlastnění a autorizace fungují v omezené míře a s delší dobou zpracování. Důvodem tohoto stavu je přednostní zpracování a ruční kontrola záznamů z oboru zdravotní péče.

Google: „Náš tým podpory bude ručně kontrolovat nové zápisy, nároky a ověření firem významných pro zdravotní péči. Vzhledem k upřednostňování těchto kriticky důležitých služeb lze očekávat zpoždění v publikování nových zápisů, nároků a ověření jiných firem ve Vyhledávání a Mapách Google.“

  • Nárůst podílu kontrolovaných změn některých údajů v GMB a prodloužení publikace této změny ze strany Google

Na straně Google je nyní extrémní snaha o správnost údajů nutných pro uživatele zejména v této době zdravotní krize. Změny a aktualizace jsou na straně Google kontrolovány fyzicky jejich pracovníky a může tak docházet k významnému zpoždění publikování nových aktualizací. Například změny otevírací doby apod.

  • Google uvolnil restrikci nemožnosti využívat hromadné publikování v Google příspěvcích pro firmy s více než 10 pobočkami.

V platformě MEXT tak můžete nyní naráz publikovat Google příspěvek pro všechny pobočky, ať jich máte desítky, nebo stovky.

Jak se tyto změny na straně Google mohou dotknout uživatelů platformy MEXT?

  1. Do platformy nejsou stahovány nové recenze ze strany Google
  2. V platformě nelze odpovídat na nové recenze (vzhledem k tomu, že nové recenze stejně nejsou publikovány, tak to není žádný problém)
  3. V platformě MEXT není možné publikovat nové Otázky a Odpovědi v Moje Firma na Google
  4. Automatická autorizace a synchronizace změn je plně funkční, pouze v některých případech může dojít k prodlevě (cca 24 hodin) publikování změny
  5. Z platformy MEXT je možné nyní publikovat Google posty (příspěvky) na všechny pobočky bez omezení 

 

Originální zprávu Google naleznete zde