Začínáte s podnikáním?
Otevíráte třeba kadeřnictví, restauraci, obchůdek nebo řemeslnou dílnu? Provozujete řemeslo? Pak nezapomeňte na internet – pomůže vám velmi rychle získat zákazníky zejména z vašeho okolí.
„Pro mnoho z nás malých podnikatelů je marketing na internetu španělská vesnice, peněz není nazbyt a navíc máme spoustu starostí s rozběhnutím našeho podnikání jako takového. Většinou „to“ necháme na později nebo maximálně požádáme někoho z blízkých, ať nám připraví nějaký web na platformě zdarma. Nechceme, nebo nemůžeme, platit 15, 20 nebo víc tisíc za web, který nám nabízí jedna agentura za druhou. Uděláme si profil na Firmy.cz, někdo z nás možná ještě něco dokáže napsat na Moji firmu na Google.“ říká Jan Kofroň, který spolu s manželkou otevíral na jaře svou kavárnu a donuterii.
Jenže právě ten začátek může být pro úspěšný rozjezd velmi důležitý. Kde jinde než na internetu dnes lidé hledají produkty, služby, firmy nebo řemeslníky? A zejména firmy s lokální působností mohou internet využít pro rychlý vstup do povědomí svých potenciálních zákazníků.
A kde vaši firmu budou lidé hledat? Především na Googlu, který již ve vyhledávání v ČR silně dominuje. Jeho dominance je způsobena také díky mobilním telefonům, které máme dnes všichni v kapse a zcela automaticky je používáme k nalezení restaurace, obchodu nebo nejbližší lékárny. Mobily jsou většinou na androidech a to je Google. A v případě hledání na mobilu se chová vyhledávač jinak – pracuje s vaší polohou a snaží se vám nabídnout výsledky z vašeho okolí. A to je příležitost právě pro lokální firmy.
„Na začátku jsme byli trochu skeptičtí“ pokračuje Jan, „ale díky službě MEXT a jednoduchému webu jsme byli ze dne na den k nalezení nejen na Googlu nebo Seznamu, ale také na dalších důležitých místech pro naši kavárnu – TripAdvisor, v mapách Applu, dostali jsme svou nabídku jednoduše na Facebook, na Snapchat. Během prvního měsíce od otevření tak vidělo na různých místech internetu naši novou kavárnu více než 370.000 lidí a náš web navštívilo téměř 1000 uživatelů. A přímo do provozovny se nechalo navigovat přes 400 zákazníků.“
Co je služba MEXT ? Snadno obsluhovatelná platforma, ze které se „rozesílají“ informace o firmě na více než 30 míst internetu. Namátkou jmenujme Google, Apple, Facebook nebo Instagram, navigace TomTom, Waze nebo Zlaté stránky či Najisto. Klíčové pak pro firmu je, že informace jsou v síti jednotné, stejné a aktuální – což působí dobře nejen na zákazníky, ale také na vyhledávače. Na první pohled totiž firma začne vzbuzovat „důvěru“. Ze sítě MEXT se velmi rychle začne generovat v lokálním hledání jak návštěvnost webové stránky, tak především přímé návštěvy provozovny.
„Pokud začínáte podnikat, nebo již podnikáte, ale doposud jste se na internet nezaměřili – ať již z důvodu vysokých počátečních investic, nebo třeba jen proto, že nevíte jak na to – pojďte to rychle změnit. A nemusíte investovat desetitisíce. Nebojte se.“ vyzývá Jan i ostatní, aby se nebáli a využili internet pro své podnikání.
Máme pro vás řešení. Připravili jsme speciální nabídku „GO ONLINE“ nejen pro začínající malé podnikatele a živnostníky. Začneme společně váš vstup na internet jednoduchou, ale správně nastavenou, webovou stránkou. Na ní budou veškeré potřebné informace o vaší firmě, fotky, nabízené služby – tak, aby vaše podnikání získalo okamžitě důvěru potenciálních zákazníků. Nastavíme a spustíme MEXT a dostaneme vaši firmu v krátké době do lokálních výsledků při hledání podobné firmy, jako je ta vaše. Z této sítě pak získáte zákazníky svých provozů jak přímo z jednotlivých záznamů, tak přejdou ze záznamů pro více informací na váš nový web.
A v čem je řešení speciální?
Protože je jednoduché, dostupné a dlouhodobé – za kompletní spuštění zaplatíte jen 1000 Kč a následně jen 600 Kč měsíčně za vše včetně servisu, podpory a aktualizací, které budete potřebovat.
Navíc – tak jak poroste vaše firma, poroste i váš web. Jednoduše jej společně můžeme rozšiřovat o další stránky, prodejní nebo rezervační moduly apod. Bez nutnosti velkých investic a předělávání webu. Kdykoli, kdy budete potřebovat. Zaujalo vás to? Chcete vědět více? Neváhejte nám napsat nebo zavolat. Více info o GO ONLINE najdete také zde.