Online reputation management – jak zlepšovat reputaci vaší firmy v očích zákazníků

Online reputation management, neboli řízení online reputace či pověsti firmy je poměrně rozsáhlá disciplína, rozpínající se od vaší vizuální identity na internetu, přes webové stránky, sociální sítě, recenze uživatelů, PR až třeba po vystupování vašich zaměstnanců na internetu.

58% managerů je přesvědčeno, že se online reputace firem musí řešit, ale pouze 15% ji ve skutečnosti opravdu řeší

Na workshopu se dotkneme všech těchto témat, zaměříme se ale více na 2 tematické bloky – co vaši zákaznicí vidí na internetu a co zákazníci cítí (vnímají) a jak vaši firmu komunikují na internetu.

V prvním bloku se budeme věnovat vizuální digitální přítomnosti, znalosti a povědomí o vaši firmě, v tom druhém potom práci s komentáři, recenzemi a uživatelským hodnocením. Tyto oblasti jste totiž schopni velmi jednoduše, účinně a hlavně rychle a levně, pozitivně ovlivnit.

86% lidí by zaplatilo více za služby od společnosti s vyšším hodnocením, pozitivními recenzemi a lepší reputací

Blok 1) Vizuální digitální přítomnost – Digital presence

  • jak vidí vaši firmu uživatelé a potenciální zákazníci na internetu?
  • jak ovlivňují informace, které o sobě poskytujete, chování zákazníků a jak s nimi můžete pracovat
  • jaký dopad mají tyto informace na vaše prodeje a dají se prodeje zvýšit?
  • jak sjednotit váš brand a pozitivně působit na zákazníka prostřednictvím konzistentní prezentace
  • jaké nástroje, platformy použít a ušetřit tak čas a náklady

Blok 2) Recenze a hodnocení – Review monitoring

  • jak ovlivňují komentáře a recenze chování uživatele
  • jak a proč správně reagovat na recenze
  • jak využít recenze ve váš prospěch
  • jak napsat správnou odpověď na recenzi
  • jaké nástroje a platformy můžete použít
  • komentáře na sociálních sítích – jak a kdy na ně správně reagovat

Dále si ukážeme nástroje pro řízení online pověsti, monitoring recenzí a práci s nimi. Probereme konkrétní případové studie, zaměříme se na vaše zkušenosti a analyzujeme vaše firmy a podnikání.

Délka workshopu: 6 hodin od 10.00 do 16.00, oběd a občerstvení zajištěno

Počet účastníků: max. 12

Cena: 3990 Kč

Termíny: 15.7.2020 nebo 9.9.2020

Místo konání: Praha, Líbalova 1, Praha 4

Lektor: Vladimír Buťa

Prošel jsem si korporacemi (Seznam.cz, Česká pojišťovna) i malými firmami a poslední roky se věnuji v MEDIATELU střídavě obchodu, marketingu a online službám. Někdy i všemu najednou, což mi pomáhá neustále vidět ve středu všeho dění zákazníka. Stále mě dokáže překvapit, jak jsou jednoduchá řešení efektivní a jak zapomínáme pro velké nebo moderní věci na ty základní a stále fungující principy. Rád se o tato jednoduchá řešení dělím s našimi zákazníky, a tak využívám možností školit a přednášet pro členy různých oborových asociací apod. 

Online reputation management vnímám jako zásadní disciplínu pro úspěch firmy. Zjistil jsem, že pomocí velmi jednoduchých a laciných technik lze zmněnit vnímání firmy v očích uživatelů, jednoduše zvýšit prodeje nebo alespoň potenciál. Ať máte malý provoz, nebo desítky poboček, vaše online reputace je klíčem pro úspěch vaší firmy na internetu.

 

Individuální školení

Chtěli byste raději individuální školení vás nebo vašeho týmu? Poptáváte školení na jiné téma? Kontaktujte nás a rádi vám vyjdeme vstříc.

Využít můžete také náš chat v pravém rohu této stránky.

Jsme partnerem podnikatelů již od roku 1992.