Lidé po celé České republice vyhledávají na internetu inspiraci pro své nákupy. V záplavě slev se špatně orientují, a to nejen v době zimních prázdnin a Vánoc.
Díky dostupnosti mobilních zařízení je nakupování přes internet běžnou záležitostí.
Ukážeme Vám, jak nejvíce zaujmout zákazníky v nákupní horečce.
Na výběru značky už nezáleží
Více než polovina zákazníků a vlastníků smartphonů je otevřená novým značkám. To znamená, že zákazníci jsou díky telefonům ochotni prozkoumat velké množství obchodů a online eshopů.
Vždyť jen 76% mobilních zákazníků při vyhledávání na Google změní výběr obchodu či brandu.
Telefon místo tištěných katalogů
Kdysi lidé na nákupy chodili ven a koukali do výloh obchodů a listovali v tištěných katalozích. Svět se ale rychle změnil. Češi průměrně stráví skoro 3 hodiny denně u svého mobilního telefonu.
Téměř 64% dotázaných uživatelů před koupí produktu či služeb nejdříve vyhledává na internetu, a až poté směřuje do kamenného obchodu. Při této příležitosti až polovina uživatelů nalezne novou společnost či značku.
Mobil jako pozvánka do kamenného obchodu
Přestože čím dál tím více lidé nakupují přes mobil – slouží náš kapesní přítel jako pozvánka do kamenného obchodu. Ve skutečnosti až 76% z nás využívá při vyhledávání aktuální polohu zařízení.
Díky tomu jsme ochotni ještě během dne navštívit související podnik, který jsme hledali na internetu. Z toho 28% zákazníků pak uskuteční nákup v dané prodejně.
Zdroj: https://www.thinkwithgoogle.com/articles/marketing-guide-holiday-shopping-2016.html[/caption]
V prodejně pak více než 40% dotázaných zákazníků očekává, že nalezne stejné informace jako na jejich smartphonu – včetně důležitých akcí či slev.
Díky online nástroji Mext.cz můžete svým zákazníkům jednoduše představit nové produkty a slevy, a to přímo ve výsledcích vyhledávání na internetu.
S úvodní zprávou můžete reagovat na jakoukoliv akční nabídku na internetu.
Smartphone jako součástí lokálního marketingu
S online nástrojem Mext.cz můžete být připraveni na každou situaci, včetně vánočních svátků.
Díky stále častějšímu lokálnímu vyhledávání, můžete zaujmout zákazníky jak ve vašem okolí, tak i na internetu.