Většina z nás zná eshop trenyrkarna.cz , ale víte, že mají i své kamenné pobočky?

Pro pobočku v Praze na Sokolovské se v létě rozhodla Trenýrkárna nasadit náš MEXT pro podporu lokálního vyhledávání a zjednodušení administrace a správy informací.

Pobočka již měla autorizovaný a spravovaný účet Moje firma na Googlu a tak stačilo pouze naplnit obsah v platformě a propojit existující účty. O vše další – duplicitní záznamy, založení nových na místech, kde doposud pobočka nebyla, identifikaci stávajících záznamů a jejich aktualizaci – se MEXT postará již automaticky.

Naplno tak začal fungovat MEXT na začátku září a máme tak k dispozici srovnání, co MEXT provedl s viditelností a výkonem v lokálním hledání během následujících týdnů.

Prokazatelně došlo k citelným a významný nárůstům:

  • v počtech zobrazení profilů pobočky v lokálním hledání – ↑120%
  • k častějšímu nabídnutí Trenýrkárny prostřednictvím vyhledávání na Googlu↑100%
  • dramaticky vzrostl počet konverzních akcí (prokliky na web, navigace do pobočky nebo telefonických kontaktů) ↑300%

  • V lokálním hledání se zobrazil potenciálním zákazníkům profil firmy v některé z měřených služeb partnerské sítě MEXT o více než 120%.

Co je to lokální hledání? Představte si, že hledáte nějakou firmu, službu nebo zboží ve vaší lokalitě. Je jedno jestli na počítači nebo v telefonu. Jednotlivé služby se vám pak snaží nabídnout co nejrelevantnější výsledek ve vašem okolí, nuď podle lokality, kterou jste zadali (např. oděvy Praha 8) nebo v mobilech podle vaší aktuální polohy. Podle statistik až 76% lidí, kteříé tímto způsobem hledají, ještě týž den danou firmu nebo obchod navštíví). Lokální hledání je tedy pro obchody, služby nebo lokální firmy klíčem k jejich zákazníkům z internetu.

  • Google začal nabízet Trenýrkárnu ve výsledcích vyhledávání častěji – zdvojnásobil se počet zobrazení ve výsledcích vyhledávání – nárůst o 100%.

Co je vyhledávání na Google asi všichni tušíme. Věděli jste ale, že v případě lokálního hledání se výsledková strany liší od obecného hledání? Tato metrika říká, kolikrát se objevila pobočka nejen v přirozených výsledcích hledání (ty modré výsledky s odkazy na weby) ale také profil Moje firma na Google a odkazy na záznamy konkrétní pobočky v jiných službách internet ve výsledcích vyhledávání na Googlu (např. odkaz na stránku na Facebooku apod.)

  • To nejdůležitější na konec! Počet konverzních akcí z nejdůležitějšího místa pro lokální firmy a obchody vzrostl o více než 300%

Co je konverzní akce? Je to jakákoli akce, kterou na internetu provedete a která potvrzuje váš zájem o nákup zboží nebo čerpání služby (například proklik na web, proklik na konkrétní zboží, vyplnění kontaktních údajů do newsletteru, nákup v eshopu – to vše jsou konverzní akce). Moje firma na Googlu měří a počítá automaticky na takovém profilu tři konverzní akce – proklik na web (zájem o detailní informace), zobrazení trasy (silný zájem končící v drtivé většině návštěvou) a telefonní hovor uskutečněný klikem na telefonní číslo v profilu.

Tak co vy na to? Funguje MEXT? Dokáže zlepšit výsledky i u správně spravovaných a autorizovaných účtů? Přesvědčte se sami a objednejte si některou z licencí jednoduše online. Ani ne za měsíc se mlůžete také dívat na své rostoucí grafy. Prohlédnout licence zde