Váháte, jakou licenci platformy MEXT  si vybrat?  Je pro Vás vhodnější Starter, Professional nebo Ultimate?

 

STARTER

 

je pro ty z vás, kteří potřebují svou firmu pouze profesionálně prezentovat na internetu. Nechtějí ale trávit spoustu času úpravou a kontrolou svých informací.

A kteří třeba ani moc nerozumí tomu, jak vlastně jednotlivé služby na internetu fungují a založení a správa záznamů je pro ně složitá.

Prostě své údaje jednou vyplníte v platformě MEXT a ta už se o vše postará:

  • zaktualizuje informace tam, kde záznam máte
  • založí záznam vaší firmy tam, kde doposud není
  • uzamkne záznamy, aby je nemohl nikdo zvenčí změnit.
  • změny děláte jednoduše pouze v platformě a ty se projeví v celé partnerské síti.

 


PROFESSIONAL

 

je pro ty z vás, kteří chtějí mít nejen správné informace, ale také přehled o tom, jak vaši firmu lidé hodnotí. Pokud navíc komunikujete i na Facebooku a využíváte Google posty, je Professional to pravé pro vaše podnikání.

Professional má stejné funkce pro prezentaci firmy jako STARTER, ale navíc:

  • shromáždí recenze z celé sítě do jednoho místa
  • spočítá vaše průměrné hodnocení (i všech případných poboček)
  • pošle vám email pokaždé, když se objeví nová recenze
  • v analytice recenzí můžete lehce vyhledávat a sledovat vývoj v čase

a ještě k tomu

  • můžete jeden příspěvek poslat jak na Facebook, tak na Google příspěvky a na svůj web
  • mít přehled o všech příspěvcích a komentářích uživatelů  – vše na jednom místě
  • naplánovat příspěvky v čase z jednoho místa

ULTIMATE

 

je pak pro vás, co na recenze aktivně reagujete a vyžadujete je. Chcete se porovnat s konkurencí pohledem na jejich hodnocení, výkon konkurence na internetu nebo porovnat  pravděpodobnost získaní zákazníka. 

Vedle funkcionalit, které mají STARTER a PROFESSIONAL, ULTIMATE umožňuje

  • odpovídat na recenze a hodnocení přímo z platformy (Google, Facebook) bez nutnosti přihlašovat se do jednotlivých služeb
  • porovnat jednotlivé pobočky nebo provozy v mapě a graficky odlišit lepší od horších v reálném čase
  • sledovat sentiment zmínek a komentářů (Dojem) podle nadefinovaných důležitých slov (například PIZZA – objevuje se v záporně nebo kladně zabarvených hodnoceních?)
  • umí si vyžádat hodnocení od vašich zákazníků
  • připravit šablony správných reakcí na recenze pro vaše zaměstnance a pobočky

a dále také pracuje s vámi zadanou konkurencí, jestli

  • jsou vaši konkurenti vyhledáváni více, nebo méně
  • jaká je vaše šance získat zákazníka oproti konkurenci
  • jste lépe nebo hůře hodnoceni než konkurence

a ještě k tomu

  • umí pracovat nejen s Google posty, ale také s funkcí Otázky a odpovědi
  • je k dispozici detailní řídící panel s tipy a úkoly pro optimalizaci vaší prezentace

Ať už si vyberete kterýkoli z nich, získáte užitečného a výkonného pomocníka, který vám pomůže s online reputací, přivede více zákazníků a zajistí, abyste zbytečně nepřicházeli o poteciál k růstu.