Po více než roce společnost Google zpřístupnila testovanou službu Google Posts. Služba je bezplatná a je určená firmám a malým podnikatelům. Ovládá se přes služby Google My Business (Google Moje firma).
Firmy mohou díky této službě Google Posts (v češtině Google příspěvky) vytvářet příspěvky a zprávy, které se zobrazí při vyhledávání na Google, ale i v Google Maps. Jde o formu aktuálních statusů, pozvánek či událostí – restaurace tak mohou odkazovat na denní speciality, meníčka apod.
Veškeré příspěvky se zobrazují v rámci firemního zápisu na Google. Zákazníkům pak stačí pouze kliknout ve výsledcích vyhledávání na požadovanou zprávu, kde si mohou přečíst aktualitu o vaší firmě.
Tyto příspěvky uživatelé mohou sdílet svým přátelům prostřednictvím e-mailu nebo přes sociální sítě.
„Až 82 % zákazníků se při lokálním vyhledávání obrátí na Google vyhledávač, aby našli informace o firmě. Firemní zápis je ideálním místem k představení toho, co je na vaší firmě jedinečné,“
píše Rosa Wu, produktová manažerka Google my Business na svém blogu.
zdroj: Geomarketing.com
Nejnovější nástroj ve službě Moje firma na Googlu tak navazuje na nedávno přidanou možnost nabídek restauračních menu. Restaurace mohou zveřejňovat své jídelníčky přímo ve výsledcích vyhledávání.
Google příspěvky umožňují snadnou distribuci zpráv a aktualit. Zvolte si podle sebe, co chcete sdělit novým a stávajícím zákazníkům.
S Google příspěvky můžete:
- sdílet denní slevy nebo psát aktuality pro vaše zákazníky
- propagovat události a vytvářet následné rezervace
- odkazovat na newsletter či na webové stránky
„Přesto, že zákazníci přesně vědí, co hledají, stále více chtějí poznat, co vaše podnikání nabízí. To je důvod, proč služba Moje firma na Googlu přináší příspěvky pro firmy a malé podniky – jedná se o snadný způsob, jak zaujmout zákazníky přímo z výsledku vyhledávání,“ dodává Rosa Wu.
Příspěvky se budou zobrazovat jak ve vyhledávání na Googlu, tak i na Mapách, více informací o Google příspěvcích se dočtete také v nápovědě Googlu.