Podle mnoha internetových studií je pro zákazníky nejdůležitější součástí firemního zápisu právě správně uvedená otevírací doba. Proto jsme si pro vás připravili další návod, jak v online nástroji MEXT otevírací dobu aktualizovat.

Díky online nástroji MEXT můžete snadno spravovat firemní údaje na internetu — a to z jednoho místa. Můžete si tak pohlídat otevírací dobu na veškerých pobočkách vaší firmy jedním kliknutím. Změny se propíší mimo jiné i do firemního zápisu na Google Maps.

Pro většinu spotřebitelů je prvním místem vyhledávání právě mobilní internetový vyhledávač Google a jeho mobilní aplikace a navigace. Správně uvedené firemní údaje na internetu pro váš úspěch hrají opravdu velkou roli.

Vyhledávání na Google nabízí výsledky z různých zdrojů. Na nejdůležitější první výsledkové straně najdete vždy ty nejpoužívanější, z pohledu Google nejrelevantnější a nejaktuálnější. Vedle zápisu Google Moje Firmy se mezi nimi často vyskytují výsledky z důvěryhodných online katalogů a jejich firemních profilů. Pro spotřebitele je na těchto profilech vedle kontaktních údajů otevírací doba právě ta nejdůležitější informace. Podle této informace dále plánují své aktivity. Údaje o otevírací době se přenáší také do map a navigací. Určitě jste si už všimli, že třeba Google vám při plánování trasy napíše, že je dané místo právě zavřeno, jak dlouho ještě otevřeno bude apod. Stejně tak další navigační systémy.

Co když se stane, že zákazník na vlastní kůži zjistí, že otevírací doba byla uvedena špatně, až když dorazí přímo před vaše dveře? V takové situaci není nikdo z nás rád a určitě to nezvýší důvěru ve vaši firmu. Udržet otevírací dobu napříč internetem aktuální napříč digitálními zdroji je poměrně časově náročné. Navíc když do toho vstupují státní svátky, dovolené a nečekané události.

Ukážeme vám nástroj, jak udržet informaci o otevírací době aktuální a naplánovat dopředu sváteční dny nebo dovolené.

Nejdůležitější částí firemního zápisu na internetu je provozní doba

Jak na aktualizaci otevíracích hodin v online nástroji MEXT? Podívejte se na video!

Z dlouhodobého hlediska se jedná o nejhledanější údaj v rámci lokálního vyhledávání napříč všemi online portály a katalogy. Pakliže u vašeho podniku nemáte uvedenou provozní dobu, výrazně si tím snižuje šanci oslovit potenciální zákazníky.