Podle mnoha internetových studií je pro zákazníky nejdůležitější součástí firemního zápisu právě správně uvedená otevírací doba. Proto jsme si pro vás připravili další návod, jak v online nástroji MEXT otevírací dobu aktualizovat.
Díky online nástroji MEXT můžete snadno spravovat firemní údaje na internetu, a to z jednoho místa. Můžete si tak pohlídat otevírací dobu na veškerých pobočkách vaší firmy jedním kliknutím. Změny se propíší mimo jiné i do firemního zápisu na Google Maps.
Pro většinu spotřebitelů je prvním místem vyhledávání právě mobilní internetový vyhledávač Google a jeho mobilní aplikace a navigace. Správně uvedené firemní údaje na internetu pro váš úspěch hrají opravdu velkou roli.
MEXT – NASTAVENÍ ZÁKLADNÍCH FIREMNÍCH ÚDAJŮ
Výsledky vyhledávání na Google nabízí různé zdroje. Na první výsledkové straně najdete vždy ty nejpoužívanější. Mezi nimi se často nachází výsledky z online katalogů a jejich firemních profilů. Pro spotřebitele je na těchto profilech otevírací doba právě ta nejdůležitější informace. Podle této informace dále plánují své aktivity. Pokud se však stane, že spotřebitel na vlastní kůži zjistí, že otevírací doba byla uvedena špatně, je oheň na střeše.
Pojďme si tedy ukázat, jak si správně doplnit a aktualizovat otevírací dobu vašeho podniku a předejít tak nespokojeným zákazníkům.
„Nejdůležitější částí firemního zápisu na internetu je provozní doba.“
Aktualizace otevíracích hodin v online nástroji MEXT:
Z dlouhodobého hlediska se jedná o nejhledanější údaj v rámci lokálního vyhledávání napříč všemi online portály a katalogy. Pakliže u vašeho podniku nemáte uvedenou provozní dobu, výrazně si tím snižuje šanci oslovit potenciální zákazníky.