Poslední zastávkou této řady byla plzeňská Pizzerie a restaurace Mikulášská.
Rodinný podnik, fungující od roku 2015 – v restauraci pracují syn i dcera majitele a rodina má i další podnikatelské aktivity.
ANALÝZA
V rámci přípravné analýzy jsme stejně jako v předchozích případech udělali Analýzu zobrazování firmy (udělejte si ji zdarma online také pro vaše podnikání ve formuláři zde na stránce) a podrobili kritickému oku webové stránky. Také jsme dohledali a podívali se na recenze na různých místech internetu, abychom zjistili, jak moc se se zpětnou vazbou pracuje. Z recenzí a také z kvality online prezentace bylo silně cítit, že nejen marketingové aktivity, ale také celá restaurace, jsou řízeny spíše nahodile a nekoncepčně. Restaurace měla asi nejvíce záznamů na internetu ze všech v tomto pořadu, ale nikdo je již nekontroloval, neaktualizoval a nijak s nimi nepracoval.
Lahůdkou byly webové stránky – 98 stránek příspěvků nesouvislého textu, Lorem Ipsum a chaosu. Někde mezitím se potulovaly nabídky na svatební hostiny, různé akce a neaktuální fotografie. Je potřeba si uvědomit, že ve virtuálním světě internetu je webová stránka vlastně digitální výkladní skříní každého podniku. Tak jako rozbitá a špinavá výloha s vystaveným zbožím bez ladu a skladu nemotivuje lidi vstoupit do prodejny v reálném světě, tak nemotivuje ty v tom virtuálním chaos, nepřehlednost a nefunkčnost jakékoli prezentace.
Podívejte se na výsledky Analýzy zobrazování restaurace a také na to , jak vypadaly původní webové stránky.
ŘEŠENÍ
Řešení už znáte – tak jako vždy jsme připravili v platformě MEXT komplexní sadu informací o restauraci, MEXT spustili a nechali jej udělat, co umí nejlépe. Opravit nepřesné a založit nové záznamy o restauraci a online je synchronizovat tak, aby nedocházelo k přepsání správných informací službami nebo uživateli.
Připravili jsme nový, responzivní web a propojili jej s platformou MEXT prostřednictvím widgetů jídelních lístků a poledního menu. Díky tomu jsou vždy na webu, ale také třeba na Facebooku a dalších místech internetu, vždy aktuální meníčka a není potřeba je složitě překopírovávat na několik různých služeb. Widgety jsou responzivní stejně jako web a tak jsou menu vždy dostupná, přehledná a čitelná.
Online prezentace je tedy konzistentní, se stejnými informacemi, plně kontrolovaná a „výkladní skříň“ je spravená, vyleštěná a láká „kolemjdoucí“ .
VÝSLEDKY
VIDITELNOST A DOHLEDATELNOST VE VYHLEDÁVÁNÍ
Restaurace má nyní 28 aktivních, propojených a synchronizovaných záznamů v partnerské síti včetně Google Moje Firma, Facebooku, TripAdvisoru, navigací Waze nebo TomTom, Foursquare a dalších.
A jak je vidět?
1.Výkon partnerské sítě je průměrně přes 18.000 zobrazení firmy uživatelům týdně. Celkem získala přes 300.000 zopbrazení od spuštění platformy.
2.Restaurace je vidět také ve vyhledávání na Google, kde dosáhla přes 18.700 zobrazení a také v mapách Google, kde je to dokonce 181.000 zobrazení
3. Vidět je také na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku se zobrazí více než 2300x za týden
4. A uživatele také zajímá jídelní lístek a polední menu, která si lidé od propojení s platformou MEXT prohlédli na webu a v partnerské síti 5.200x
WEBOVÉ STRÁNKY
Nový web má nyní průměrně 1500 návštěv měsíčně, lidé si na něm prohlédnou v průměru 2,5 stránky. V tomto případě převládá zobrazení na počítači (60%) oproti mobilním zařízením (40%). Nejčastějším zdrojem návštěv je opět Google a webová stránka má velmi nízký bounce rate – 25,9%.
RECENZE
V průběhu přípravy jsme si všimli častých stížností zejména na servis. Pro rychlou nápravu je nezbytné se o recenzi dozvědět co nejdříve, dokud je „čerstvá“ a zjednat nápravu co nejrychleji a tím i účinněj.
O recenzích je nyní provoz restaurace informován prostřednictvím mailových notifikací prakticky online a může tak situaci řešit v krátkém čase.
Zároveň lze v platformě recenze filtrovat například podle klíčových slov a lehce zjistit, jak jsou lidé spokojeni například s těstovinami:
Online prezentace restaurace jede, je správně nastavena, má výkon a přivádí uživatele. Výrazně se také lepší online reputace a vnímání Pizzerie a restaurace Mikulášská. Koneckonců, když budete v Plzni, přijďte se přesvědčit sami, restauraci lehce najdete na internetu a v pohodě si prohlédnete denní nabídku i na mobilu, jestli vás něco zaujme.
P.S. Po pár týdnech a po seznámení s platformou a novým webem pan Petr usoudil, že mu mohou naše nástroje pomoci i v jeho dalších podnikatelských aktivitách. V platformě MEXT tak nyní spravuje nejen svou restauraci, ale také autodetailing. Oboje má nyní přehledně v jednom systému a z jednoho místa ovládá přes 60 záznamů svých firem a 2 webové stránky