Zjistěte, jak pracovat s online nástrojem MEXT hned po prvním přihlášení. Připravili jsme si pro vás průvodce digitální revolucí.
Pro malé a střední firmy je důležité, aby měly správně vypsané firemní informace na těch nejdůležitějších místech internetu. Netřeba zdůrazňovat, že nesprávné či neaktuální firemní informace na internetu vás připravují o zákazníky, ba co více, připravují vás hlavně o reálné tržby.
Přiznejme si na rovinu, kolikrát jsme již za život narazili na špatně uvedené informace v internetových katalozích. Jednoduše jsme pokračovali dále kvůli tomu, že jsme se nedovolali do firmy, a to jen díky špatně uvedeným kontaktům.
Správně uvedené firemní informace na internetu jsou základním pilířem lokálního vyhledávání na Google. Přitom s jednoduchým řešením přišel teprve nedávno až online nástroj MEXT, který efektivně propojuje myšlenku již zmíněného lokálního vyhledávání se správou firemních informací z jednoho místa.
Pracovat s online nástrojem MEXT není vůbec těžké.
Naslouchejte svým zákazníkům
Uživatelé mají tendenci podělit se s ostatními o názor na vaši firmu, i proto sdílí fotografie a komentáře ke svým oblíbeným podnikům. Tito uživatelé se pak běžně setkávají na různých místech – ve vyhledávačích, v mapách, v mobilních aplikacích či na sociálních sítích.
Proto je online nástroj Mext.cz navržen tak, abyste mohli mít veškerá tato místa pod kontrolou. Z místa tak můžete například ovládat české katalogy Najisto.cz a ZlatéStránky.cz, včetně vyhledávače Google či sociální sítě Facebook nebo Yelp.cz.
Pro správné fungování online nástroje je ale potřeba mít veškeré firemní informace správně vyplněné a mít tzv. optimalizovaný firemní profil.
Se Superprofilem Optimal získáte důležité nástroje pro jednoduché ovládání sociálních sítí, práci s recenzemi na internetu, s možností propojení na vaše webové stránky.
Sdílejte v reálném čase své rozšířené informace s vašimi zákazníky, jde to přeci jednoduše a z jednoho místa.