Za chvíli to vypukne – nákupní vrchol celého roku. Vánoce.

Máte nejvyšší čas připravit svou firmu na internetu tak, abyste získali z Vánočních nákupů co nejvíce. Nabízíme vám pár jednoduchých tipů, jak zvýšit potenciál prodeje díky vašim informacím na internetu:

1) Ujistěte se, že vaši firmu lidé na internetu nejen najdou, ale že máte správné a aktuální informace

  • Zkontrolujte si, kde a jaké kontaktní informace o vás na internetu mohou lidé najít¨
    • Adresa provozovny, telefonní číslo nebo jméno vaší firmy by měly být na internetu na co nejvíce místech a vždy stejné. Zákazníci vás tak snadněji naleznou.

Věděli jste, že pokud uvidí například ve výsledcích vyhledávání na Google vaši firmu vícekrát se stejnými informacemi, automaticky se tak zvyšuje jejich důvěra ve vás a chuť u vás nakoupit?

Rychlý online test si můžete udělat ve formuláři napravo.

  • Chystáte speciální otevírací dobu?
    • nezapomeňte ji aktualizovat na co nejvíce místech, které uživatelé vyhledávají. Primárně na Googlu, Facebooku, vkatalozích apod. Není nic horšího nejen pro zákazníka, ale také pro vás, než když zůstane stát před zavřenými dveřmi provozovny, která měla být podle internetu otevřená.

Věděli jste, že když dáte v Google mapách navigovat do nějakého obchodu, Google vám podle otevírací doby a dojezdového času také napíše, že již nestihnete dojet do konce zavírací doby? Ujistěte se, že ji máte na internetu správně.

 

  • Dejte vědět zákazníkům, jak u vás zaplatí.
    • Nejvyužívanější služby na internetu dnes umožňují ukázat platební možnosti a uživatelé je aktivně vyhledávají. Nezapomeňte je uvést také na vaše webové strá

Věděli jste, že informace, jestli se u vás dá platit kartou, může rozhodnout o tom, jestli k vám zákazník přijde nakoupit? A nebo jestli půjde ke konkurenci.

2) Zkontrolujte si vaše recenze a hodnocení.

    • Zejména pak na Google a na Facebooku. Nezapomeňte odpovědět na negativní recenze – samozřejmě ve vší slušnosti a tak, aby vaše odpověď motivovala ostatní uživatele knákupu u vá Vaše odpověď není primárně určena tomu, kdo negativní odpověď napsal, ale všem ostatním uživatelům, kteří ji budou číst.

Věděli jste, že zlepšení hodnocení firmy na Google o jednu hvězdičku zvyšuje podle oborů tržby o 6-10%?

 

A poslední tip na závěr

Je pro vás udržování aktuálních informací časově náročné? Nemáte přístupy ke svým záznamům a profilům nebo nevíte, kde a jak je aktualizovat?,

Zkuste využít online nástroje, která vám s tím mohou pomoci.  Například platformu MEXT https://www.mediatel.cz/sluzby/, se kterou dokážete během pár vteřin aktualizovat své informace na více než 3o místech internetu a jednoduše řídit svou nabídku.