Tak už je to tu zase. Všichni jsme to tak nějak podvědomě po celé léto tušili, ale když ta situace nastala, zjišťujeme, že ne všichni jsme se na ní připravili.

Roušky, omezení otevírací doby, změny v poskytování služeb….

Zde najdete průběžně doplňované tipy, jak co nejrychleji a účinně připravit základní marketing vašeho podnikání na tento stav.

Vyplňte formulář a zdarma zjistěte, jak vás vidí vaši zákazníci na internetu, v mapách a v GPS navigacích

TIP č.1: Informace, informace, informace

Lidé mají samozřejmě obavy. Ať již o své zdraví, zdraví svých blízkých nebo prostě strach vyvolaných z nekončícího proudu katastrofických informací ve sdělovacích prostředcích. A tak se také jinak chovají.

Co pro ně nyní bude důležité? Pamatujeme si to z jara?

Například budou

  • podvědomě hledat bezpečné provozovny a obchody
  • chtít maximálně přesné informace, které zkrátí a omezí jejich pobyt na exponovaných místech
  • více nakupovat online i zboží, které běžně nakupují v obchodech
  • preferovat služby, které lze poskytnout online
  • hledat alternativní a bezpečné formy trávení volného času

Jak toho využít?

V dnešním tipu se podíváme na základní informace, které mohou rozhodnout o tom, jestli u vás zákazníci nakoupí.

  • Zaktualizujte a doplňte své kontaktní informace – telefony, emaily a doplňte možné formy online kontaktu.

  • Zkontrolujte vaši otevírací dobu na internetu – upravujete ji nyní? Jste třeba díky karanténě uzavření nebo máte omezený provoz?
    • Lidé chtějí jít najisto a není nic horšího, než když vyrazí do vaší provozovny, protože na internetu našli, že je otevřeno a najdou zavřené dveře s lakonickou cedulkou – ZAVŘENO.

  • Doplňte do svých základních firemních informací na webu, sociálních sítích a katalozích vaše prohlášení o bezpečnosti.
    • Například že pravidelně desinfikujete provozovnu, že si mohou přinést své nákupní tašky, že máte stoly v restauraci dostatečně daleko od sebe, že sklenice jen neoplachujete vodou ve špílboji, ale myjete ručně. Nebo, že měříte teplotu při vstupu. Prostě vše, co může přesvědčit nerozhodnutého zákazníka, že zrovna vy jste ta správná volba.

 

  • Zavedli jste ve své restauraci nebo provozovně bezpečnostní opatření? Dejte je vědět lidem dopředu online
    • Popište vaše opatření nebo na ně upozorněte na Googlu, Facebooku a na svém webu nebo vyfoťte váš leták s pokyny a zveřejněte jej, ať lidé dopředu ví, co je čeká

  • Prodáváte přes okýnko? Je u vás možné zboží objednat a jen vyzvednout? Řekněte to ONLINE!
    • Určitě to lidem řekněte na webu, ve vašich firemních zápisech nebo na Facebooku.

  • Zkontrolujte vaše recenze a hodnocení na internetu. Přečtěte si komentáře lidí, co chválí a co je naopak zklamalo a odkomunikujte důrazně nápravu.
    • Lidé budou opatrní a nebudou chtít riskovat. Již dnes jsou komentáře a hodnocení důležitým faktorem pro jejich nákupní rozhodnutí a jejich vliv neustále poroste.

 

Jak vidí vaši firmu na internetu zákazníci a jaké jim dáváte kontaktní informace můžete zjistit online zdarma během pár vteřin po vyplnění formuláře na této stránce.