Roční pronájem firemního zápisu na Google za 2000 Kč – tak takové nabídky teď dostávají nejen naši zákazníci od nejmenované „marketingové“ agentury.

Dejte si POZOR na takové zavádějící nabídky, je to nesmysl a past na vás jako na klienta.

Vysvětlíme vám, proč.

 

Obsahem této nabídky je tvrzení, že vám firma založí nový firemní zápis a dostanou jej na první tři pozice u Google mapky. A vy si jej pronajmete na rok a po roce uvidíte, jestli si jej chcete pronajmout dál.

Nabídka obsahuje několik nepravd a zavádějících nepřesností a znamená pro vás nebezpečí.

Nejde o firemní zápis na Google, ale o zápis Moje firma na Google, který už navíc tento zákazník má a má jej ověřený. Založením nového se stane vlastníkem nového účtu agentura a pokud v dalším roce nezaplatíte „výpalné“ , budete začínat zcela znova a bez historie.  Původní ověřený zápis totiž budete muset s ohledem na duplicitu zrušit a přijdete o veškerou historii

„Budete mezi prvními 3 výsledky u mapky….. “   U zápisu Moje firma na Google neexistuje nic takového, jako garance pozice. Navíc výsledky závisí na mnoha okolnostech:

    • kde se hledá – mapy nebo vyhledávání
    • na poloze, odkud uživatel vyhledává
    • na jeho historii a preferencích
    • typu zařízení – mobil, PC, tablet
    • a dalších okolnostech.

Výsledky se tak budou lišit hledání od hledání, člověk od člověka.

„Zápis optimalizujeme na dané klíčové slovo …“

Pokud to skutečně budou dělat (a při formulaci té nabídky lze o jejich znalostech a dovednostech úspěšně pochybovat), s největší pravděpodobností se takový zákazník připraví o obrovskou skupinu potenciálních klientů, kteří toto konkrétní klíčové slovo nezadávají, ale použijí jiné vyhledávací dotazy.

„Můžete to samozřejmě ukončit……“

Už jsme to psali v úvodu, ale když se rozhodnete službu dále nevyužívat a „nepronajmout“ si zápis dále, už se k zápisu nedostanete a budete muset začít znovu od začátku celý proces. Nebo možná dostanete „super nabídku“ si vlastnictví takového účtu za pár tisíc „odkoupit“.


Buďte opatrní při využívání takových nabídek. Vždy je důkladně prozkoumejte a zeptejte se někoho, komu důvěřujete, jestli je OK.  Nebo zavolejte klidně nám, ať jste nebo nejste našimi zákazníky.  Pomáháme firmám už skoro 30 let a rádi vám poradíme, samozřejmě zdarma a bez závazků.