Mediální agentura MEDIATEL, spol. s r.o., přináší uživatelům českého internetu nový nástroj pro hodnocení firem a jimi nabízených služeb. Nástroj pro uživatelské hodnocení a komentáře pod názvem OBLIBOMETR je dostupný na www.oblibometr.cz.

Ohodnoťte svůj oblíbený podnik a podělte se o své zkušenosti s ostatními

Nástroj pro uživatelské hodnocení a komentáře pod názvem OBLIBOMETR je dostupný na www.oblibometr.cz a nyní je nasazen na firemním katalogu www.zlatestranky.cz a mobilních aplikacích společnosti MEDIATEL, spol. s r.o. Všechny mobilní aplikace – Zlaté stránky, Zdravotnický průvodce, Kde jíst a pít a Chci taxi jsou dostupné pro všechny operační systémy mobilních telefonů a hodnocení lze přidávat jak anonymně, tak po přihlášení.

 

„Uživatelský obsah a osobní zkušenosti lidí jsou silným faktorem pro rozhodování, kterou firmu či službu vybrat. S ohledem na vysokou užívanost našeho katalogu a mobilních aplikací je jen logické, že i na našich platformách je nyní tato možnost. Jen po dobu dvouměsíčního testovacího provozu nám přibylo více než 5000 hodnocení a toto číslo každým dnem narůstá. Přes katalog www.zlatestranky.cz je možné přidat k dané firmě také uživatelské fotografie a ještě více tak usnadnit rozhodování dalším uživatelům.“ říká generální ředitel společnosti Luboš Čipera.

Nejlépe hodnocené firmy snadno a přehledně

Oblibometr.cz se od podobných hodnotících nástrojů odlišuje především vertikalizací parametrů hodnocení. Tedy hodnocenými kritérii pro různé obory činností. V současnosti je tak možné hodnotit specificky například restaurace, ubytování, řemesla, zdravotnická zařízení a lékaře nebo servisy. Ve vertikalizaci parametrů chce firma nadále pokračovat v součinnosti s uživateli, kde očekává jejich nápady a tipy na další obory a specifické parametry. Více informací o tom, jak nástroj OBLIBOMETR funguje, najdete ZDE.

„Hodnotící formulář je možné nasadit přes jednoduchý widget na webové stránky našich zákazníků a jsme připraveni umožnit jeho využití třetím stranám, například oborovým katalogům.“ naznačuje další směr rozvoje Luboš Čipera.

Celkové hodnocení firmy je zobrazeno body na škále od 0 do 100 jako průměr udělených hodnocení. V případě oborových hodnocení je arytmickým průměrem ohodnocení jednotlivých parametrů.

„V současnosti jsou distribuovány prostřednictvím naší obchodní sítě samolepky jak s univerzálními QR kódy odkazujícími na hodnotící formulář, tak s personalizovanými QR kódy pro naše zákazníky. Pokud se tedy setkáte na dveřích Vašeho oblíbeného zařízení s logem Oblibometru, můžete se velmi jednoduše podělit o Vaši zkušenost.“ uvádí k možnostem jak hodnotit marketingový ředitel Vladimír Buťa. „Na www.oblibometr.cz jsou již dnes zveřejněny žebříčky TOP hodnocených firem a na začátku příštího roku chceme „certifikovat“ dlouhodobě kladně hodnocené firmy a provozovny jako TOP PODNIK a SKVĚLÁ VOLBA.  Dále se na tomto webu budou moci uživatelé setkat s oponentními hodnoceními odborníků zejména z oblasti gastronomie, abychom srovnali hlas lidu s hlasem odborným.“ pokračuje Vladimír Buťa.

Veškeré další podrobnosti k Oblibometru jsou dostupné na www.oblibometr.cz


Tisková zpráva ke stažení:

Word doc ikon