Od 30. března 2011 zasíláme klientům daňové doklady i upomínky pouze v elektronické podobě. Více informací získáte kliknutím zde. Podmínky uvedené na této stránce jsou k dispozici k prohlížení a ke stažení ve formátu PDF.
Všeobecné obchodní podmínky
- Platné od 20. 6. 2020
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 11. 4. 2016
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 1. 10. 2014
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 13. 5. 2013
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 1. 9. 2011
- Platné od 1. 5. 2011
- Platné od 13. 9. 2010
- Platné od 1. 4. 2010
- Platné od 1. 8. 2009
Produktové podmínky pro MEXT s garancí
Produktové podmínky pro elektronické produkty
- Platné od 7.5.2020
- Platné od 1. 4. 2019
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 1. 9. 2015
- Platné od 1. 7. 2015
- Platné od 1. 4. 2015
- Platné od 9. 4. 2014
- Platné od 1. 3. 2014
- Platné od 1. 1. 2014
Produktové podmínky pro službu Webové stránky
- Platné od 7.5.2020
- Platné od 1. 1. 2020
- Platné od 1. 4. 2019
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 12. 2017
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 11. 4. 2016
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 22. 1. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 5. 3. 2012
- Platné od 1. 11. 2011
- Platné od 1. 5. 2011
- Platné od 1. 4. 2010
Produktové podmínky pro službu Webové balíčky
- Platné od 7.5.2020
- Platné od 1. 4. 2019
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 12. 2017
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 11. 4. 2016
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 22. 1. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 5. 3. 2012
- Platné od 1. 11. 2011
Produktové podmínky pro SEO služby
- Platné od 7.5.2020
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 12. 2017
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 22. 4. 2016
- Platné od 1. 10. 2015
- Platné od 1. 9. 2015
- Platné od 15. 9. 2014
Produktové podmínky pro produkt Internet marketing
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 11. 4. 2016
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 1. 5. 2011
- Platné od 11. 8. 2010
Produktové podmínky pro produkty Tvorba, správa a distribuce obsahu
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 1. 5. 2015
- Platné od 1. 4. 2015
- Platné od 1. 4. 2014
Produktové podmínky pro měřenou inzerci
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 20. 10. 2014
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 13. 9. 2011
Produktové podmínky pro balíčky Basic, Budget a Travel Budget — permanentní
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 25. 6. 2013
- Platné od 29. 5. 2013
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 24. 10. 2012
- Platné od 1. 11. 2011
Produktové podmínky pro službu Webové stránky MINI
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 22. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 16. 7. 2012
Produktové podmínky pro Profilové balíčky
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 1. 1. 2014
- Platné od 17. 4. 2013
- Platné od 18. 3. 2013
- Platné od 1. 1. 2013
- Platné od 3. 9. 2012
Produktové podmínky pro produkt MEXT
- Platné od 7.5.2020
- Platné od 6.3. 2020
- Platné od 1.12.2019
- Platné od 1. 4. 2019
- Platné od 1. 11. 2018
- Platné od 1. 10. 2016
- Platné od 9. 11. 2015
- Platné od 25. 9. 2015
- Platné od 10. 6. 2015
Produktové podmínky pro virtuální 3D prohlídky
Produktové podmínky pro produkt FOTO360
Produktové podmínky pro web Mistři řemesel
Produktové podmínky pro mobilní webové stránky
Reklamační řád platný od 1. 1. 2014
Společnost MEDIATEL CZ, s.r.o., se sídlem Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4, zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 91721, IČ 26757052 (dále jen „společnost MEDIATEL“) za účelem informování zákazníků o podmínkách a způsobu reklamace vydává tento Reklamační řád. Reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek a upravuje postup, práva a povinnosti společnosti MEDIATEL a zákazníka při uplatňování a vyřizování reklamací kvality a správnosti společností poskytovaných služeb. Společnost MEDIATEL je oprávněna reklamační řád upravovat a měnit. Změnu reklamačního řádu společnost MEDIATEL zveřejňuje na této internetové stránce nebo jiným vhodným způsobem. Zveřejnění společnost MEDIATEL zabezpečí nejpozději v den účinnosti změny.
Předmět reklamace
Předmětem reklamace je uplatnění skutečných nebo vnímaných vad produktů a služeb, poskytovaných společností MEDIATEL CZ, s.r.o., zákazníkovi, případně uplatnění vad vyúčtování ceny za tyto produkty a služby.
Způsob podání reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vad, nejpozději však do 2 (dvou) měsíců od aktivace produktu, případně od vadného poskytnutí služby. Zákazník může reklamaci nebo stížnost podat jedním z následujících
- elektronickou poštou na emailovou adresu: info@mediatel.cz,
- telefonicky: prostřednictvím Infolinky 841 12 12 12,
- písemně na adresu společnosti: MEDIATEL CZ, s.r.o., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4.
Lhůta pro uplatnění reklamace podle bodu 1 tohoto článku platí pro všechny produkty a služby poskytované společností MEDIATEL, pokud Produktové podmínky pro konkrétní produkt či službu nestanoví jinak.
Způsob vyřízení reklamace
Společnost MEDIATEL CZ je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, v nejkratší možné lhůtě odpovídající složitosti, technické a administrativní náročnosti případu, nejpozději však ve lhůtě 30 dní od doručení reklamace.
Společnost MEDIATEL je povinna nejpozději v poslední den lhůty zaslat zákazníkovi své písemné nebo jinak dokumentované stanovisko k podané reklamaci, pokud není v obchodních podmínkách uvedeno jinak.
Základní náležitosti podání reklamace
Reklamace musí obsahovat identifikační údaje zákazníka: jméno jednající osoby, název společnosti, živnosti nebo organizace; IČ, zákaznické číslo, číslo smlouvy, číslo faktury a telefonický nebo emailový kontakt.
Reklamace musí dále obsahovat srozumitelný popis skutečností rozhodných pro uplatnění reklamace – zejména vylíčení toho, v čem je spatřován chybný postup společnosti MEDIATEL.
V případě reklamace týkající se obsahu smlouvy, poskytne zákazník navíc kopii svých smluvních podkladů k přezkoumání.
Pokud společnosti MEDIATEL CZ nebudou předloženy nebo poskytnuty údaje podle výše zmíněného bodu, vyzve zákazníka k jejich doplnění. Do doby poskytnutí kompletních údajů společnosti se staví běh lhůty k vyřízení reklamace.
Náklady spojené s řešením reklamací
Náklady na vyřešení reklamace nese společnost MEDIATEL CZ Vyhrazuje si však právo účtovat náklady spojené s vyřízením reklamace zákazníkovi v případě, že stejným zákazníkem bude opakovaně podána stejná reklamace bez uvedení nových relevantních zjištění nebo skutečností, dále v případě zjevně neoprávněné reklamace.
Postup při námitce zákazníka vůči vyřízení reklamace — odvolání
Pokud není zákazník spokojen s výsledkem reklamačního řízení, má možnost proti tomu bez zbytečných odkladů zaslat písemnou námitku na kontaktní adresy info@mediatel.cz nebo MEDIATEL CZ, s.r.o., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4.
Jestliže společnost MEDIATEL CZ nevyřeší námitku vůči vyřízení reklamace ve lhůtě do 60 dnů, zavazuje se zákazníka informovat o stavu věci. Po ukončení šetření je zákazníkovi zasláno písemné oznámení o způsobu vyřízení jeho námitky.
Stížnosti
Stížností se pro účely Reklamačního řádu rozumí podání stížnosti zákazníkem směřující vůči konání jednotlivých zaměstnanců společnosti MEDIATEL CZ, upozorňující na případné nedostatky v jednání či postupech, případně vůči formě a obsahu poskytnutých informací.
Stížnost je nutné podat elektronickou poštou na emailovou adresu: info@mediatel.cz, nebo písemně na adresu společnosti: MEDIATEL CZ, s.r.o., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4.
Stížnost bude předána příslušnému odpovědnému oddělení a o přijetí stížnosti bude zákazník dokumentovatelným způsobem informován.
Závěrečné ustanovení
Reklamační řád je zveřejněn na internetové stránce www.mediatel.cz. O změnách v Reklamačním řádu bude zákazník informován pouze prostřednictvím Internetu. Řešení reklamací se řídí vždy aktuální verzí Reklamačního řádu, která je platná v době přijetí reklamace. Všechna ustanovení Reklamačního řádu jsou v souladu s platným zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.