Celý květen a červen probíhala speciální narozeninová kampaň služby Mext.cz, která zákazníkům nabídla nejen akční produkt, ale také příležitost získat zajímavé ceny. Hlavní cenu – wellness pobyt dle vlastního výběru- vyhrála pražská VŠ.
Mise Mext: Jeden svět nestačí, ovládni online
Netradiční kampaň, kterou představila společnost MEDIATEL u příležitosti oslav 1. narozenin služby Mext.cz skončila.
Netradiční pojetí kampaně potěšilo všechny milovníky bondovek a určitě i vy jste poznali, že hlavní inspirací byl legendární film The world is not enough. Téma propojení dvou světů, tedy toho reálného a digitálního je totiž aktuálním trendem online komunikace. Všichni jsme dnes naprosto sžití s využíváním internetových vyhledávačů, sdílením zážitků přes sociální sítě, denním využíváním online map a navigací. Naprostou samozřejmostí je dnes online nakupování v kteroukoli hodinu a z jakéhokoli místa z různých typů zařízení.
Více o chování dnešních zákazníků na internetu si můžete přečíst ZDE
Tipovací soutěž Mise Mext
Součástí narozeninové kampaně byla také zákaznická soutěž, ve které šlo o správné tipnutí velikosti internetové populace za měsíc červen 2016. Zdrojem správné odpovědi je oficiální výzkum společnosti NetMonitor, který si i vy můžete již v tuto chvíli prohlédnout na stránkách www.netmonitor.cz.
Wellness pobyt a další atraktivní ceny
Seznam výherců stejně jako výsledky měření společnosti NetMonitor jsou zveřejněny na webových stránkách narozeninové kampaně společnosti MEDIATEL – Mise Mext: Jeden svět nestačí.
- webové stránky služby Mext.cz
- blog se zajímavými články a videy z oblasti Digital Presence Management
- facebook služby Mext.cz
- Google+ služby Mext.cz