V této části rozšířeného obsahu si můžete vytvořit přehledný kalendář a pozvat tak své zákazníky na akce, které ve vaší firmě pořádáte – ať už to jsou dny otevřených dveří či výprodeje, nebo události, na kterých se mohou s vaší firmou a jejími výrobky nebo službami setkat – třeba veletrhy či výstavy.

Pozvání tak můžete mít nejen na svých webových stránkách, v katalogu ZlatéStránky.cz, ale díky službě MEXT i na dalších místech. A je jisté, že kolem této vaší virtuální výkladní skříně projde mnohem více budoucích zákazníků. Pokud ještě službu Mext.cz neznáte či nemáte, kontaktujte našeho obchodníka nebo infolinku 841 121 212.

Jak pozvání na akci či událost vytvořit, najdete v návodu níže.

Vytvoření kalendáře událostí

Rozšířený obsah má tři úrovně, ve kterých je zapotřebí editovat:

  1. Seznamy událostí, kterých můžete mít 5
  2. Kategorie, do kterých můžete události zařazovat, až 25 pod každým seznamem
  3. Jednotlivé události, kterých lze vytvořit 100 pod každou kategorií.

Vytvoření seznamu událostí

Seznam je základním stavebním kamenem každé části rozšířeného obsahu. Můžete si vybrat, odkud jej začnete tvořit:

a) kliknutím na Rozšířený obsah a pak položku Události v levém menu

b) na hlavní stránce dole v části Rozšířený obsah

c) přímo v editaci profilu, části Připojit rozšířený obsah, kde můžete i přidat svůj vlastní název sekce Události. Pokud jej nebudete přidávat, zůstane název automatický: celá sekce se bude jmenovat Události

Ze všech 3 míst se dostanete ke stejné možnosti: Přidat seznam kdy se vám otevře nový formulář pro vyplnění údajů, na základě kterých mohou zákazníci volit, zda je pro ně atraktivní se podívat na podrobnosti.

  1. Název seznamu – bude obsahovat souhrnný název pro až 25 kategorií. V případě renomovaného výrobce a prodejce hraček (ale i jakékoli jiné firmy) může mít název třeba Plánované akce. Pod ním pak budou kategorie třeba pro každý měsíc zvlášť.
  2. Popis seznamu – usnadní uživatelům orientaci a může obsahovat důvod, proč by si měli prostudovat i podrobnosti
  3. Připojení seznamu na místa – pokud máte více než jedno místo, můžete se rozhodnout, ke kterému místu seznam připojíte = u kterého se bude v katalozích zobrazovat. Každé místo může mít svůj seznam, tedy svůj přehled akcí, pokud má každé místo odlišné akce.
  4. Místa vyberete zaškrtnutím příslušného políčka.
  5. Uložit – při ukládání se můžete rozhodnout, jestli chcete průběžně ukládat, rovnou vytvořit další seznam nebo dostat se na výpis seznamů, kategorií a jednotlivých akcí a začít doplňovat svůj kalendář.

Vytvoření a úprava nové kategorie akcí

Vrátíte-li se zpět na výpis, uvidíte, že kromě seznamu se vám vytvořila i nová kategorie. Se stejným názvem jako seznam.

Název si můžete kliknutím na tužku upravit – otevře se vám okno pro editaci kategorie:

  1. Název kategorie – půjde více do detailu. Výsledek si můžete představit třeba jako např. list v kalendáři, který představuje celý měsíc. Pod kategoriemi/měsíci budou jednotlivé akce
  2. Popis kategorie – usnadní uživatelům orientaci a může obsahovat důvod, proč by si měli prostudovat i podrobnosti
  3. Vložit do seznamu – pokud máte už více vytvořených seznamů, můžete vybrat z rozbalovacího menu, do kterého seznamu se daná kategorie hodí více.
  4. Uložit – nezapomeňte, že můžete rovnou vytvořit více kategorií, pokračovat v editaci nebo se vrátit na výpis a začít editovat jednotlivé události.

Vytvoření a úprava jednotlivých akcí

Při každém návratu na výpis seznamů a kategorií vidíte tlačítko Přidat událost.

Kliknutím se vám otevře formulář k editaci:

  1. Kategorie – z rozbalovacího menu můžete vybrat kategorii, kam chcete položku zařadit
  2. Název – vypište srozumitelný a lákavý název  (max. počet 100 znaků)
  3. Datum – je zapotřebí vybrat vždy, včetně času. Zákazníci musí vědět, že je vaše akce/událost časově omezená.
  4. Adresa – je nepovinná položka. Pokud máte akční nabídku ve vašem eshopu, není zapotřebí vyplňovat. Určitě ale doplňte při účasti na veletrhu, nebo pořádáte-li den otevřených dveří, apod.
  5. Zobrazovaná adresa – pokud je místní název více rozšířený, můžete jej uvést. V katalozích a na dalších umístěních se bude zobrazovat to, co sem napíšete, nikoli klasická adresa.
  6. Poznámka k adrese – pokud chcete zákazníky informovat, kde mohou nejlépe zaparkovat, dovést je až k vašim dveřím, nebo informovat, že vaši firmu najdou v areálu jiné firmy, zde máte pro to prostor.
  7. Popis – vytvořte lákavý a jako pozvánku: zkrátka takový, aby vaši zákazníci měli důvod přijít či nakoupit.
  8. Fotografie – můžete vložit oficiální plakát k akci nebo vlastní ilustrační foto. I v případě pozvánek je potřeba nápaditosti, neboť platí, že se rozhodujeme na základě emocí. Proto pečlivě vybírejte fotografii, kterou zde nahrajete. Opět je zapotřebí, aby splňovala parametry 600px x 600px, a byla tak dobře zobrazená i na chytrých zařízeních s vysokým rozlišením.
  9. URL – jestliže máte akci i na svých webových stránkách a s detailními informacemi, uveďte adresu konkrétní stránky, aby se na ni zákazník po kliknutí hned dostal.
  10. Uložit – nezapomeňte na závěr, ale raději i průběžně (Uložit a pokračovat v editaci)

Pro přidání další události stačí kliknout na Uložit a nový. Stejným způsobem si vyplníte celý kalendář.