Píšete pro své zákazníky návody jak mohou používat vaše výrobky či zboží, které prodáváte? Umíte vytvořit užitečný pracovní postup, který šikovný uživatel zvládne sám realizovat a pokud ne, může se na vás obrátit? Nebo se chcete pochlubit úspěšnou akcí, kterou jste pořádali pro vaše zákazníky? Používáte ve své restauraci zajímavé recepty, chcete se o ně podělit a zároveň nalákat další gurmány?

Napište článek!

Díky uveřejnění v katalogu zlatéstránky.cz jej najdou vaši i potenciální zákazníci i ve vyhledávačích jako Google.com či Seznam.cz a dalších. A najdou i cestu k vám.

Vytvoření přehledu článků v rozšířeném obsahu

Rozšířený obsah má tři úrovně.

  1. Seznamy článků, kterých můžete mít 5 – jsou základem pro vytvoření přehledu/obsahu
  2. Kategorie, až 25 pod každým seznamem
  3. Články, kterých lze vytvořit 100 pod každou kategorií.

Vytvoření seznamu článků

Seznam je základním stavebním kamenem každé části rozšířeného obsahu. Můžete si vybrat, odkud jej začnete tvořit:

a) kliknutím na Rozšířený obsah a pak položku Články v levém menu

b) na hlavní stránce dole v části Rozšířený obsah

c) přímo v editaci profilu, části Připojit rozšířený obsah, kde můžete i přidat svůj vlastní název sekce Články. Pokud jej nebudete přidávat, zůstane název automatický: celá sekce se bude jmenovat Články

Ze všech 3 míst se dostanete ke stejné možnosti: Přidat seznam kdy se vám otevře nový formulář pro vyplnění údajů, na základě kterých mohou zákazníci volit, zda je pro ně atraktivní se podívat na podrobnosti.

  1. Název seznamu – bude obsahovat souhrnný název pro až 25 kategorií. Články si můžete rozdělit tématicky nebo třeba podle data vložení do struktury seznamů. Např.: „Udělej si sám“, „Soutěže“, „2017“, a nebo můžete název nechat stejný, jako celé sekce, tedy „Články“. 
  2. Popis seznamu – usnadní uživatelům orientaci a může obsahovat důvod, proč by si měli prostudovat i podrobnosti
  3. Připojení seznamu na místa – pokud máte více než jedno místo, můžete se rozhodnout, ke kterému místu seznam připojíte = u kterého se bude v katalozích zobrazovat. Každé místo může mít svůj seznam, tedy svůj přehled článků, pokud má každé místo odlišné zaměření/činnost/zboží.
  4. Místa vyberete zaškrtnutím příslušného políčka.
  5. Uložit – při ukládání se můžete rozhodnout, jestli chcete průběžně ukládat, rovnou vytvořit další seznam nebo dostat se na výpis seznamů, kategorií a jednotlivých článků a začít plnit novými články.

Vytvoření a úprava nové kategorie článků

Vrátíte-li se zpět na výpis, uvidíte, že kromě seznamu se vám vytvořila i nová kategorie. Se stejným názvem jako seznam.

Název si můžete pro lepší přehlednost kliknutím na tužku upravit – otevře se vám okno pro editaci kategorie:

  1. Název kategorie – půjde více do detailu. Výsledek si můžete představit třeba jako navigační menu vašich webových stránek nebo obsah v knize. Zvolte výstižný název, aby uživatel snáze našel požadovaný článek.
  2. Popis kategorie – usnadní uživatelům orientaci a může obsahovat důvod, proč by si měli prostudovat i podrobnosti.
  3. Vložit do seznamu – pokud máte už více vytvořených seznamů, můžete vybrat z rozbalovacího menu, do kterého seznamu se daná kategorie hodí více.
  4. Uložit – nezapomeňte, že můžete rovnou vytvořit více kategorií, pokračovat v editaci nebo se vrátit na výpis a začít přidávat jednotlivé články.

Přidání nového článku

Při každém návratu na výpis seznamů a kategorií vidíte tlačítko Přidat článek

Kliknutím se vám otevře formulář k editaci:

  1. Kategorie – kliknutím na řádek se vám zobrazí všechny kategorie, které jste si v jednotlivých seznamech vytvořili. Můžete zvolit odpovídající zařazení článku.
  2. Titulek – výstižný a poutavý nadpis článku pro přilákání čtenářů
  3. Anotace – zkrácený obsah článku, který se bude zobrazovat pod nadpisem, ještě před rozbalením samotného článku. Může přesvědčit uživatele, aby si článek rozbalil a přečetl celý.
  4. Článek – máte k dispozici textový editor pro sepsání článku, se všemi možnostmi pro lepší přehlednost.
  5. Datum publikace – doplňuje se automaticky v den sepsání článku. Lze upravit kliknutím na ikonu kalendáře a výběrem jiného data. Jedná se jen o informativní údaje, publikaci nelze naplánovat.
  6. Štítky – fungují jako filtr, či klíčová slova. Můžete jich uvést libovolné množství. Díky nim lze pak vyhledat další podobné články – tedy i ten váš.
  7. Obrázek – můžete přidat výstižnou fotografii či obrázek. Je zapotřebí, aby měl minimální rozměr 600px x 600px.
  8. Uložit – nezapomeňte na závěr, ale raději i průběžně (Uložit a pokračovat v editaci)