Máte novou firmu nebo pobočku a potřebujete, aby ji bylo vidět? Provedeme vás založením nového místa. V levém menu nejdříve kliknete na Místa, tím se otevře seznam všech vašich centrál i jejich poboček – zkrátka všech místa, na kterých vaši firmu zákazník najde. Zároveň se vám otevře možnost Přidat nové místo, což provedete také kliknutím. Popřípadě můžete kliknout na tlačítko nad seznamem vašich míst Přidat nové místo.

Otevře se formulář pro editaci, kde vyplníte jednotlivá pole dle návodu:

1. Název profilu – zveřejněný název firmy, pod jakým chcete, aby vás vaši zákazníci znali, co nejlépe vystihoval vaši činnost a byl též dobře hodnocen vyhledávači. Čili nemusí být oficiální název firmy z obchodního rejstříku. Pokud máte například firmu vedenou na své jméno, ale do názvu přidáte hlavní obor svého podnikání, lépe vás zákazníci na internetu najdou. Text může mít maximálně 100 znaků – pokud bude znaků více, nevloží se záznam do některých aplikací. Je tedy vhodné zvážit optimální zkrácení názvu.

2. Adresa – je možné ji zadat dvěma způsoby:

a) Zadáním ulice, čísla popisného a města. Systém v následujících krocích adresu doplní celou

b) Zadáním GPS souřadnic – umístíte kapku na to správné místo. A nebo souřadnice znáte a vepíšete přímo do příslušných polí. Tento způsob je vhodné využít např. když není možné určit přesnou adresu proto, že se firma nachází v objektu většího podniku.

V následujících krocích se doplní celá a bude možné k ní dopsat i upřesňující poznámku.

3. Kategorie neboli rubrikynabízí našeptávač a jsou shodné s rubrikami, ve kterých probíhá vyhledávání např. na ZlatéStránky.cz. Můžete jich mít až 10 a tím ovlivnit dohledání svého profilu zákazníkem. Stačí kliknout do pole „Kategorie“ a začít psát. Otevře se rozbalovací seznam a následně si vyberete kliknutím na vámi vybranou rubriku. Ta se doplní jako modrá „dlaždice“. Pokud ji chcete odstranit, stačí použít křížek.

4. Hlavní telefonní číslo – je číslo, které budou zákazníci používat pro kontakt s vámi nejčastěji – bude tedy nejvýraznější a snadno k nalezení. Na internetu je používáno třeba i pro okamžité vytočení a volání z chytrých telefonů. V dalších krocích bude možné k němu uvést poznámku a též přidat další telefonní čísla.

5. Upřesnění adresy – na této stránce vidíte kompletní adresu. Pokud nesouhlasí, vrátíte se tlačítkem  zpět a doplníte adresu o další upřesňující údaje, jako třeba číslo popisné, orientační, apod.

Navíc můžete umístit „kapku“ v mapě přesně na místo, kam chcete zákazníka navést: třeba přímo k domovním dveřím nebo na parkoviště firmy.

Zobrazovaná adresa – do tohoto pole můžete napsat adresu v tom formátu, jaká bude pak viditelná pro uživatele internetu. Může třeba obsahovat místně používaný název nebo třeba název domu, ve kterém sídlíte.

Do poznámky k adrese můžeme napsat cokoli, co zákazníkovi pomůže s orientací. Třeba opět kde může zaparkovat, nebo že se firma nachází v areálu jiné firmy.

Tlačítkem „Další“ pokračujete k ověření zda není nové místo duplicitní: tedy zda se v blízkosti už nenachází stejné místo.

6. Kontrola duplicit – pokud se stane, že stejné místo už existuje (duplicita), systém vás na tuto skutečnost upozorní a zobrazí všechna již vytvořená místa se stejnými parametry. Pak se můžete rozhodnout, jestli

1) zvolíte upravit již existující místo – pokud je to žádoucí. Pokud máte dané místo připojeno ve svém seznamu míst, můžete jej editovat. Jestliže připojeno není, kontaktujte prosím naši administrativní podporu na tel. č. 841 12 12 12. Kolegové vám po sdělení identifikačních údajů místo připojí a budete moci jej ihned upravovat.

2) je to tak správně, opravdu chcete založit nové místo se stejnými údaji a počkáte na vyjádření administrátora

3) zrušíte vytváření nového místa – systém vás vrátí na úvodní obrazovku. Můžete si tak v klidu rozmyslet, co potřebujete s místy udělat.

Nově vytvořené místo

Pokud však kontrola proběhla v pořádku, vytvořili jste „místo“, které má v systému označení, začínající „N“ (v minulosti také „H“ nebo „T“) a kombinaci čísel. Stejné označení se objevuje při otevření vašeho profilu v katalogu ZlatéStránky.cz.

Nyní se vám otevře „Editace profilu“ kde bude zapotřebí vyplnit informace o vaší firmě, které budou zajímavé pro vaše zákazníky i pro vyhledávače.