Představte si, že byste v jednom webovém formuláři udržovali své kontaktní firemní informace, vytvářeli speciální nabídky, aktualizovali denní menu nebo produktový katalog a jedním klikem je publikovali v desítkách zdrojů na internetu. A to včetně Vašeho vlastního webu.  A ještě k tomu dokázali sledovat recenze ze sociálních sítí, katalogů a plánovat příspěvky na Facebooku, Google+ nebo Foursquare.

Nová platforma MEXT.cz od společnosti MEDIATEL, spol. s r. o. toto vše umožní. Výrazně tak zjednodušuje digitální firemní komunikaci, pomáhá posílit důvěru zákazníků a udržet aktuální a konzistentní data napříč internetem.

 

TISKOVÁ ZPRÁVA
(Praha, 20.9. 2015)

Společnost MEDIATEL, spol. s r. o. na začátku července zahájila spolupráci se světovým lídrem v oblasti Digital Presence Management, společností YEXT. Jako první v ČR tak dává svým zákazníkům možnost využívat unikátní online nástroj Mext.cz. Ten umožňuje jednoduše spravovat firemní informace z jednoho místa a okamžitě je distribuovat napříč zařazenými katalogy, mapami, mobilními aplikacemi a navigacemi. Zároveň v sobě integruje unikátní možnosti propojení se sociálními sítěmi a webovými stránkami zákazníka.

„Na internet se dnes dostávají informace o firmách z různých zdrojů.  Firemní profily v katalozích, webové stránky, různé profily na sociálních sítích nebo POI v mapách jsou většinou aktualizovány nahodile a při jejich množství se ne se všemi pracuje aktivně a pravidelně. Velmi často pak dochází k situaci, kdy uživatel dostane na internetu rozdílné nebo neaktuální informace o dané firmě.  Špatný telefon, špatná adresa a podobné nesrovnalosti velmi lehce vyvolají v uživateli nedůvěru k dané firmě a ta tak přichází o možného zákazníka“ přibližuje reálný stav Luboš Čipera a pokračuje: „ Pokud se má firma na internetu prezentovat konzistentně a zvyšovat počet zákazníků, je pravidelná aktualizace informací nezbytná. Naše platforma umožňuje provádět takové aktualizace na jednom místě a v reálném čase.“

Mext.cz nyní umožňuje jednoduchou správu dat ve více než 20 různých zdrojích na internetu. K těm nejznámějším určitě patří Facebook, Google +, Foursquare nebo ZlatéStránky.cz a na ně navázané další katalogy, mobilní aplikace nebo navigace.  Velmi zajímavou možností pro firmy je také zařazení platforem TOMTOM a Nokia HERE, které informace o firmách distribuují dále do svých navigací a mapových podkladů mobilních telefonů nebo palubních navigací desítek automobilek.

„Distribuce informací o činnosti firmy do všech dostupných zdrojů je základním předpokladem pro oslovení široké masy uživatelů a jejich konverzi v zákazníka. Pokud se podíváme na způsoby, jak lidé dnes vyhledávají služby nebo produkty, nelze jednoduše říci, že je to tak či tak.  Digitální nástroje  dnes umožňují de facto neomezenou kombinaci způsobů hledání uživatelů –  ať už jsou to el. zařízení jako PC, mobily, tablety, navigace nebo užívané služby,  nástroje – vyhledávače, katalogy, mapy, sociální sítě, lokační služby nebo situace – plánovaný nákup, spontánní rozhodnutí na ulici, vynucená potřeba při neočekávané situaci.  Proto je tak důležité mít pod kontrolou svou tzv. Digital presence neboli digitální přítomnost firmy. Mext a další nadstavbové služby společnosti MEDIATEL, spol. s r. o. výrazně pomáhají našim zákazníkům tuto Digital presence řídit.“  Vysvětluje Vladimír Buťa a dodává:  „Naše společnost v rámci rozšíření služby pro své klienty také nabízí možnost správy informací v Mextu nezařazených zdrojích jako jsou Firmy.cz nebo Najisto.cz a aktualizaci těchto dat manuálním způsobem za zákazníka. Zároveň provedeme audit informací v dalších nejrozšířenějších katalozích a službách na českém internetu.“

 

Kontakt pro média:

Vladimír BUŤA
Marketing Director
MEDIATEL, spol. s r.o.

e-mail: vbuta@mediatel.cz
tel.: +420 221 807 258