Marriott díky Yextu šetří čas hotelovým manažerům a zvyšuje počty rezervací

Společnost Marriott International je globálním lídrem v hotelovém průmyslu s téměř 6 tisíci hotely ve 120 zemích světa. Pod hotelového giganta s bezmála devadesátiletou tradicí spadá i celá řada dalších ubytovacích řetězců. Namátkou jmenujme například The Ritz-Carlton, St. Regis, W Hotels či Sheraton.

Výzva

SEO Ředitel Maggie Gold říká: „Snažíme se mít širší pohled na to, čím jako společnost můžeme být a jakými různými způsoby se můžeme postarat o naše hosty. To ovšem znamená vštípit podstatu služeb všemu, co děláme; naší digitální strategii nevyjímaje.“

Řešení

Díky Yextu tak může Marriott spravovat veškeré informace o svých hotelech po celém světě. Zároveň tato platforma pomáhá jednotlivým hotelovým pobočkám, aby si samostatně upravovaly svoje lokální informace z jediného komplexního řídícího panelu. Yext společnosti umožňuje snadnou správu všech svých informací na internetu. To zahrnuje jak webové stránky, tak i mobilní aplikace, interní systémy a vlastně celou informační síť. Ta přitom čítá přes 100 map, ale i aplikace, vyhledávače či GPS systémy. Výjimkou pochopitelně nejsou ani sociální sítě či další systémy od Googlu, Applu, Facebooku, Bingu a Yahoo.

„Hledali jsme pro náš účel co nejvhodnější řešení. Vzhledem k tomu, že většina našich hotelů je franšízová, bylo stále složitější kontrolovat všechny důležité online zmínky a recenze na lokálních úrovních“ říká manažer search marketingu Florent Abaziou.

„Jednou z mnoha funkcí Yextu, která nás zaujala, je možnost velmi rychle vytvářet výzvy k akci. Mnoho z našich poboček řešilo tuto problematiku prostřednictvím různých platforem jako je například Yelp. Yext nám ale poskytuje komplexní řešení výzev k akci na všech místech partnerské sítě. Stejně důležitou funkcí je pak také možnost Facebook managementu, která umožňuje kontrolovat všechny stránky společnosti včetně Facebook Places“ uvádí dále Abaziou.

„Funkce Potlačení duplikátů je skvělým prostředkem k vyčištění duplikovaných informací o značce na sociálních kanálech. Skrze tuto funkci můžeme zjednodušit uživatelskou zkušenost, odstranit zavádějící nebo nepravdivé informace, a ještě navíc dokážeme jednoduše poskytnout našim hotelům přehled o tom, kdo se o nich zmiňuje na sociálních mediích“ dodává Abaziou.

Výsledky

V roce 2016 provedla společnost Marriott celoroční testování Yextu v rámci téměř 1400 hotelů. Cílem testu bylo zjistit, jaký vliv má platforma na množství uskutečněných rezervací.

Jen během prvních 6 měsíců prokázal tento test vysokou návratnost investice. Poměr příjmů z rezervací byl u vybraných hotelů v USA 41,7:1 ROI a celosvětově byl pak tento průměr 28,3:1. Tím ale výčet pozitivních výsledků nekončí. V rámci testu vykázalo 10 vybraných hotelů užívajících Yext, že byly o 26 % více vyhledávány. U profilových shlédnutí pak došlo k nárůstu o 225 % oproti zařízení nepoužívajících testovanou platformu. Yext zároveň potlačil v průměru 27 duplikátních informací na 1 hotel. Díky tomu byl významně zmírněn dopad zavádějících údajů a došlo k celkovému zefektivnění vyhledávání.

Od spuštění spolupráce vygenerovala platforma Yext celosvětově přes 940 miliónů kliků na odkazy týkajících se společnosti Marriott International.

„Chceme našim hostům zjednodušit cestu, jak nás najít, a to bez ohledu na platformu, kterou k tomu využijí,“ říká závěrem Florent Abaziou. A právě díky Yextu to pro  Marriott není žádný problém.

 

Naše služba MEXT je výhradní českou licencí YEXT se zachováním všech funkcionalit a plně lokalizován do českého jazyka.