Která vaše pobočka má nejhorší hodnocení? Která je nejlepší? Kolik z nich je pod průměrem vaší značky? Proč jsou lépe hodnoceny pobočky na Moravě než ty v Čechách

Každá firma, která má více poboček nebo provozů rozesetých po republice, řeší situaci s rozdílnou kvalitou jednotlivých obchodních míst. Zákazníci se setkávají s různou kvalitou poskytovaných služeb a s různým přístupem personálu. To se pak projevuje v jejich celkovém hodnocení a obsahu recenzí.

Ze zkušeností s našimi velkými zákazníky víme, že rozdíl průměrného hodnocení jedné značky na různých pobočkách může být více než 3 hvězdičky. Výsledný dojem ze značky či firmy se tak podle jednotlivých poboček významně liší a podkopává vaši strategii při budování značky.

Přitom zlepšení uživatelského hodnocení o pouhý jeden stupeň zvyšuje příjmy o 9-15% v závislosti podle oboru.

Při fragmentaci dnešního internetu a digitálního prostředí vůbec je pak nadlidským úkolem srovnat jednotlivé pobočky podle jejich kvality, identifikovat příčiny negativního hodnocení a přijmout účinná a efektivní opatření.

V MEXTu jsme na začátku prosince spustili nový produkt ULTIMATE, který má v sobě úžasný nástroj pro škálování poboček a identifikaci problému ve vaší pobočkové síti prakticky jedním pohledem.

V modulu „Recenze“, který agreguje všechny recenze z partnerské sítě (primárně pak z Google, Facebook, Foursquare, Trip Advisor, Trustpilot nebo ze Zlatých stránek) je při rozšíření licence na ULTIMATE v záložce „Přehledy“ mapa s vyznačenými pobočkami a barevným rozlišením podle celkového hodnocení jednotlivých poboček.

Na první pohled tak vidíte vaše slabá místa, nejhůře a nejlépe hodnocené pobočky. Jediným kliknutím se dostanete k detailnímu hodnocení jednotlivých poboček, , které vás zajímají.

Jedním pohledem tak vidíte vaše slabá místa, nejhorší a nejlepší pobočky a jediným kliknutím se dostanete k detailu všech hodnocení pobočky, která vás zajímá.

Sledujte trend vývoje hodnocení poboček poté, co nastavíte v praxi opatření, která by měla vést ke zlepšení spokojenosti uživatelů. Kontrolujte jednoduše, zda se celkové hodnocení pobočky zvyšuje a zda jsou vaše opatření efektivní. Samozřejmostí je i filtrování poboček a sledovaného časového období.

A jako třešnička na dortu přichází v ULTIMATE také možnost odpovídat jednoduše na jednotlivé recenze každé z vašich poboček přímo z platformy MEXT na Google a Facebook.

 

Staňte se leadry trhu při budování značky a pozitivní online reputace vaší firmy.

Mějte vaši pobočkovou síť pod absolutní kontrolou díky MEXT.

Autor: Vladimír Buťa