Letošní Kongres FOR Gastro & Hotel měl opět velmi zajímavé obsazení nejen na řečnickém pódiu, ale také v hledišti, kde se sešli profesionálové z oboru gastro – v publiku zasedlo 47 % majitelů a top  manažerů, 32 % zástupců středního managementu, 8 % kuchařů a barmanů a 13 % ostatních pozic ve  stravovacích a ubytovacích provozech, odborném školství nebo médiích.  Celý program byl online streamován na Youtube a Facebook a přednášky tak shlédlo přes 1000 účastníků.

Tak jako každý rok účastníci hodnotili kvalitu programu a také atraktivitu a přínos jednotlivých prezentací.

A nás moc těší, že nejoblíbenější přednáškou celého kongresu se již po několikáté stal příspěvek od MEDIATEL CZ.

Náš marketingový ředitel Vladimír Buťa letos hovořil zejména o akceptaci vyšší ceny v restauracích ze strany zákazníků díky internetu. Zejména pak o konkrétních zkušenostech, příkladech a postupech, jak zdarma a jednoduše využít lokální vyhledávání na internetu, zaujmout na první pohled a nastavit správné očekávání zákazníků. Cena totiž nemusí být vždy tím hlavním faktorem, který rozhoduje o úspěchu.

Pokud uvažujete i vy o nevyhnutelném zdražení vašich služeb ( a to nejen v segmentu Gastro) a máte obavy, jak je vaši zákazníci přijmou, nechte se inspirovat jeho přednáškou, kterou vám ze záznamu přinášíme zde.

 

Z dalšího programu nás zaujala především prezentace Luboše Kastnera z asociace APRON. Hovořil o nutných změnách, které musí restauratéři nezbytně udělat pro rozvoj a samotnou udržitelnost jejich podnikání. Mimo jiné o digitalizaci, marketingu a inovacím, jako jsou například různé prodejní cesty – například online prodej nebo objednávky. Potvrzuje se tak, že naše produkty a služby, nad kterými ještě před pár lety kroutili restauratéři hlavou, dávají jednoznačně smysl a pomáhají jim v růstu.