Facebooková kampaň, která odstartovala začátkem září s cílem aktivně zapojit veřejnost do podpory Nadace křižovatka skončila. Akce, které se zúčastnilo přes  dvě stě fanoušků společnosti MEDIATEL, přinesla českým nemocnicím celkem 10 monitorů dechu BabySense II.

Společně proti SIDS

Společnost MEDIATEL dlouhodobě podporuje a aktivně pomáhá Nadaci Křižovatka, která se již celých 19 let věnuje zvyšování povědomí veřejnosti o syndromu náhlého úmrtí novorozenců (SIDS) a možnostech ochrany.

Díky této spolupráci také vzešel nápad uspořádat kampaň, která umožní široké veřejnosti, bez ohledu na finanční možnosti, zapojit se a stát se její součástí. Kampaň: JÁ JSEM HRDINA probíhala na firemním Facebooku společnosti MEDIATEL od 8. 9.-do 20. 11. 2014 a navazovala  na on-line kampaň realizovanou u příležitosti Mezinárodního dne dětí s názvem: I LOVE KIDS.

SDÍLENÉ HRDINSTVÍ=DVOJITÁ RADOST

Facebookoví fanoušci pomohli svým „lajkováním“ a sdílením příspěvku k nákupu 5 monitorů dechu. Společnost MEDIATEL pak navýšila tento počet o dalších 5 kusů, celkem tedy získala reklamní kampaň 10 kusů monitorů dechu, které budou v nastávajících dnech předány českým nemocnicím.

Nadace Křižovatka