V dnešním světě onlinu a digitálních služeb se Google a další vyhledávače i katalogy snaží, aby údaje týkající se firem byly úplné a přesné. Často uživatelům umožňuje, aby navrhli úpravy firemních údajů, které se zobrazují na Googlu a v Google mapách – otevírací hodiny, telefonní čísla, odkaz na webové stránky.

Každý uživatel má možnost jednoduše navrhnout úpravu informací u konkrétní firmy na Googlu. Samozřejmě tím mohou pomoci dané firmě aktualizovat informace, ale ne vždy je návrh na úpravu údajů ve prospěch firmy. Stačí, aby uživatelé navrhli úpravu otevírací doby firmy a Google data změní. Pokud je návrh na změnu opodstatněný, může to firmě pomoci. Co se však stane, když je úprava uživatelů nepřesná nebo dokonce uvedou, že je stále zavřeno? I tak při více návrzích na úpravu Google data změní.

Jediný, kdo má přesné informace o správných a aktuálních informacích je firma, které se týkají. Jak se dá zamezit nechtěné změně firemních údajů?

Je tady řešení, tím je služba MEXT, která umožňujeme mít přehled všech změn a návrhů na úpravy. Pokud dojde k přepsání informací Googlem, je možné jednoduše na všech místech internetu data jednoduše změnit zpět. Firmy tak mají možnost kontroly a aktualizace údajů, které se někdo snaží upravit, bohužel dost často v neprospěch firmy. Se službou MEXT jsou informace chráněny a uzamčeny proti neautorizovaným změnám.

Mějte i vy firemní informace pod kontrolou se službou MEXT. Jak „zamknout“ profil Google moje firma proti nekontrolovatelným změnám se podívejte ZDE.