Hurá! Konečně lepší zpráva, alespoň pro některé.

Od pátečního rána dojde ke zmírnění omezení maloobchodního prodeje. Otevřeny budou podle prvních informací provozovny poskytující služby zámečnictví či opravu, údržbu a instalaci strojů a zařízení pro domácnost, automyčky a servisy spotřebičů

Nyní je nesmírně důležité mít správné informace na internetu a ulehčit tak obyvatelům nalézt vhodné služby nebo zboží. Obyvatelé dnes považují internet za nejdůležitější zdroj informací a je potřeba jim je dát. Změníte kvůli koronaviru a jeho důsledkům otevírací dobu? Budete zavádět nějaká hygienická a ochranná opatření? Budete pracovat jen na objednávku?

To vše se musí vaši zákazníci dozvědět co nejrychleji a nejjednodušeji – nechcete o ně, obzvláště v této době, přece přijít kvůli nějaké drobné chybičce. Stejně tak je nechcete rozlobit, když budou stát před zavřenými dveřmi, protože je prodavačka v karanténě a vy jste museli zkrátit pracovní dobu pouze na dopoledne.

Pokud se týká zmírnění i vás, je nyní nezbytné:

  • Zkontrolovat své informace na internetu a opravit je
  • aktualizovat otevírací dobu a operativně ji měnit podle situace a nařízení vlády
  • popsat lidem omezení, která zavádíte z důvodu vaší ochrany – vstup jen na objednání, vstup jen po jednom apod.
  • řekněte jim, co přesně poskytujete za služby a jaké u vás najdou zboží

Usnadněte jim složité hledání, poskytněte přesné informace a uvidíte, že se vám to vrátí v podobě jejich loajality a věrnosti

  • Ověřte si, jak je na tom s informacemi vaše firma – stačí jen pár minut a vyplnit formulář na této stránce.
  • Doplňte svou firmu na Moje Firma na Google a do map a navigací.
  • Dejte vědět o své otevírací době na Facebook – a nikoli jen jedním příspěvkem, který zachytí jen pár lidí, ale vyplňte ve svém profilu poctivě důležité informace
  • Nezapomeňte jakoukoli operativní změnu, kterou uděláte ve svém provozu, sdělit také svým zákazníkům
  • Popište přesně, „co“ děláte, „jak“ to děláte a co má zákazník dnes očekávat – doba se změnila pro nás pro všechny
  • Umožněte zákazníkům, ať vás mohou kontaktovat telefonicky, emailem a poradit se o nejlepším postupu – lidé mají strach a když jim pomůžete, ocení to.