Rok se sešel s rokem, a my jsme se podívali na některé naše zákazníky, kterým jsme spouštěli licenci MEXT přesně před 12 měsíci. Zlepšila se jejich dohledatelnost? Narostl počet konverzí z lokálního hledání?

Podívejte se a posuďte sami.

  • Prvním příkladem je MEXT Ultimate, který jme společnosti Mehler Technologies s.r.o. spustili 5. ledna 2022. Společnost již měla ověřený Firemní profil Google a také další záznamy důležité pro lokální hledání.  MEXT při spuštění sjednotil optimalizované a aktualizované informace, odstranil duplicity a automaticky založil nové záznamy na místech v síti, kde doposud chyběly. Synergie sítě zafungovala skvěle a konverze z lokálního hledání Google tak začaly kontinuálně růst. Z původních necelých 50 měsíčně získává firma po 12 měsících přes 200 nových konverzí.

 

 

  • Druhým příkladem je MEXT Professional, spuštěný 22.12.2021. Také v případě Tap Agro s.r.o. už běžel Firemní profil Google a další záznamy pro lokální hledání, ale prezence byla roztříštěná a informace neaktualizované a nekonzistentní. Po optimalizaci a sjednocení informací díky platformě MEXT narostlo měsíční zobrazení firmy v lokálním hledání z necelých 4,5 tisíce zobrazení profilů v lednu na téměř 63 000 zobrazení v listopadu.

 

 

Dalším příkladem je opět MEXT Professional. Spuštěný 3. ledna 2022 na Studio HBM. Výkon lokálního hledání byl v tu dobu praktický nulový, dnes dosahuje díky MEXT téměř 250 zobrazení v mapách Google měsíčně.