Často slýcháme otázku, jak se vlastně projeví nasazení MEXTu a jeho práce s ním. Ukázaná platí a nejlepší odpovědí jsou konkrétní příklady z analytiky.


Příklad 1 – zobrazení profilů z partnerské síti MEXT uživatelům 

Když firma nasadí MEXT, my automaticky zautorizujeme a propojíme Google Moje Firma (pokud doposud firma nemá), nebo si propojí svůj autorizovaný účet lehce sama. Mext pak založí automaticky profily – tam, kde doposud v partnerské síti nejsou – s informacemi, která o sobě firma do platformy vložila.  A propojí a zaktualizuje na těch místech v partnerské síti, kde už profil firma má. Díky dlouholeté a globální spolupráci YEXT (dodavatel platformy), Google a partnerů v distribuční síti mají tyto partnerské weby velmi vysokou relevanci pro služby Google a usnadňují tak Google rozhodování, kterou firmu „upřednostnit“.

Od prvního momentu a s první synchronizací tak začne vše naplno fungovat a podporuje dohledatelnost firmy.

Podívejte se, jak jsou různé typy podnikání – od kadeřnictví, přes lekárnu až třeba po úklidové služby – na internetu díky MEXT vidět a jaká jim generuje čísla:

Paní na úklid v malém městě – Sezimově Ústí


Paní na úklid

Lékárna v Horšovském TýnuLékárna na malém městě

Kopírování a tisk v Českých Budějovicích

Copy a tisk v Českých Budějovicích

Kadeřnictví v Jaroměři

Kadeřnictví v Jaroměři

 

Instalatér ve Svitavách

Instalatér ve Svitavách

 

Restaurace v Mostu

 

 


Příklad 2 – viditelnost 20 poboček po jejich založení v MEXT a publikování do partnerské sítě

V MEXT je velmi jednoduché spravovat pobočkové sítě a z jednoho místa tak mít aktuální informace o všech svých pobočkách.  Nárůst a kumulace zobrazení poboček navíc pomáhá v online reputaci firmy – k budování značky a její visibilitě v online prostoru.

Jednota má ve své síti 20 poboček. Všechny byly nahrány do MEXT, autorizovány na Google a synchronizovány v síti. Do té doby byla pro firmu jejich správa složitá, náročná a nevyplácela se. S MEXT vyrostl počet zobrazení prodejen Jednota během jednoho roku z 0 na 150.000 zobrazení v mapách Google v říjnu 2019.

 


Příklad 3 – nárůst recenzí díky práci na online reputaci

Velká retailová firma s více než 30 obchody oční optiky po celé republice začala řídit svou online reputaci prostřednictvím MEXT.  Modul „Recenze“ ji umožňuje získat okamžitou zpětnou vazbu od zákazníků, kteří firmu recenzují na Google, Facebook a dalších místech partnerské sítě. Emailová notifikace o nové recenzi v reálném čase dává firmě možnost neprodleně reagovat a odvrátit tak mnohdy špatné hodnocení. Bez nutnosti sledovat všechny zdroje a všechny pobočky individuálně.

Díky škálování a porovnání hodnocení jednotlivých poboček má firma také nástroj na okamžitou nápravu v těch pobočkách, které zákazníci hodnotí podprůměrně.

Z analytiky je vidět, jak díky managementu online reputace a větší visibilitě narostl nejen počet hodnocení, ale že díky aktivnímu online reputation managementu roste také průměrné hodnocení.

 

Pokud vás předchozí čísla zaujala nebo máte jakékoli dotazy ke službě, neváhejte nás kontaktovat.

Zkuste si udělat bezplatnou analýzu,jak vidí vaši firmu na internetu uživatelé. Stačí vyplnit formulář na této nebo kterékoli jné straně webu a výsledek máte během vteřin.


Příklad 4 – zlepšení hodnocení po nasazení MEXT a reagování na recenze včas a správně.

 


Autor: Vladimír Buťa