Často slýcháme otázku, jak se vlastně projeví nasazení MEXTu a jeho práce s ním. Ukázaná platí a nejlepší odpovědí jsou konkrétní příklady z analytiky.


Příklad 1 – nárůst zobrazení ve vyhledávání Google a v mapách po autorizaci a napojení účtu Google Moje Firma

Když firma nasadí MEXT, my automaticky zautorizujeme a propojíme Google Moje Firma (pokud doposud firma nemá), nebo si propojí svůj autorizovaný účet lehce sama. Mext pak založí automaticky profily – tam, kde doposud v partnerské síti nejsou – s informacemi, která o sobě firma do platformy vložila.  A propojí a zaktualizuje na těch místech v partnerské síti, kde už profil firma má. Díky dlouholeté a globální spolupráci YEXT (dodavatel platformy), Google a partnerů v distribuční síti mají tyto partnerské weby velmi vysokou relevanci pro služby Google a usnadňují tak Google rozhodování, kterou firmu „upřednostnit“.

Od prvního momentu a s první synchronizací tak začne vše naplno fungovat a podporuje dohledatelnost firmy

Restaurace Nautico v Mostě již měla svůj profil v Google Moje Firma. Po jeho autorizaci a propojení v MEXT skokově vyrostl počet zobrazení ve vyhledávání Google a v mapách z jednotek denně na vyšší desítky zobrazení v mapách. Za období 2 měsíců zároveň vygeneroval 416 akcí zákazníků – telefonických hovorů, navigování nebo prokliků na web.

 

 

Stejně, jako se zvýšil počet zobrazení profilů Restaurace Nautico v partnerské síti prakticky z nuly na desítky denně.

 

 


Příklad 2 – visibilita 20 poboček po jejich založení v MEXT a publikování do partnerské sítě

V MEXT je velmi jednoduché spravovat pobočkové sítě a z jednoho místa tak mít aktuální informace o všech svých pobočkách.  Nárůst a kumulace zobrazení poboček navíc pomáhá v online reputaci firmy – k budování značky a její visibilitě v online prostoru.

Jednota má ve své síti 20 poboček. Všechny byly nahrány do MEXT, autorizovány na Google a synchronizovány v síti. Do té doby byla pro firmu jejich správa složitá, náročná a nevyplácela se. S MEXT vyrostl počet zobrazení prodejen Jednota během jednoho roku z 0 na 150.000 zobrazení v mapách Google v říjnu 2019.

 


Příklad 3 – nárůst recenzí díky práci na online reputaci

Velká retailová firma s více než 30 obchody oční optiky po celé republice začala řídit svou online reputaci prostřednictvím MEXT.  Modul „Recenze“ ji umožňuje získat okamžitou zpětnou vazbu od zákazníků, kteří firmu recenzují na Google, Facebook a dalších místech partnerské sítě. Emailová notifikace o nové recenzi v reálném čase dává firmě možnost neprodleně reagovat a odvrátit tak mnohdy špatné hodnocení. Bez nutnosti sledovat všechny zdroje a všechny pobočky individuálně.

Díky škálování a porovnání hodnocení jednotlivých poboček má firma také nástroj na okamžitou nápravu v těch pobočkách, které zákazníci hodnotí podprůměrně.

Z analytiky je vidět, jak díky managementu online reputace a větší visibilitě narostl nejen počet hodnocení, ale že díky aktivnímu online reputation managementu roste také průměrné hodnocení.

 

Pokud vás předchozí čísla zaujala nebo máte jakékoli dotazy ke službě, neváhejte nás kontaktovat.

Zkuste si udělat bezplatnou analýzu,jak vidí vaši firmu na internetu uživatelé. Stačí vyplnit formulář na této nebo kterékoli jné straně webu a výsledek máte během vteřin.

 

Autor: Vladimír Buťa