Nabídněte zákazníkům jarní slevy, speciální ochutnávky, představte nové produkty přímo ve výsledcích vyhledávání na internetu s tzv. Úvodní zprávou s Mext Superprofilem.
Představujeme Vám krátkou úvodní zprávu o velikosti padesáti znaků – jedná se o skvělou příležitost, jak zaujmout zákazníkana první dobrou.
Můžete tak rychle a jednoduše reagovat na jakoukoliv akční nabídku díky proklikávacímu URL odkazu.
Úvodní zprávou můžete jednoduše informovat zákazníky:
– o nových akčních nabídkách, jako např. speciální polední menu pro restaurace
– o slevách a speciálních akcích
– o webových stránkách například s proklikem na eshop
– o aktualitách o Vaší firmě
Tato funkcionalita Vás zvýrazní ve výsledcích vyhledávání na internetu a trojnásobně zvýší zájem o Váš firemní profil u partnerských webů, jako je Najisto.cz, Cylex, Brownbook, portál Tupalo či v katalogu ZlatéStránky.cz
Zvýšení návštěvnosti profilů s akční zprávou
zdroj: http://www.yext.com/blog/2013/02/take-advantage-of-featured-messages/
Jaký byste měli zvolit obsah pro nejlepší výsledek?
– použít silnou výzvu k akci
– aktualizovat zprávu alespoň jednou měsíčně
– zaměřit se na benefity a skutečné slevy
Podívejte se na videonávod, jak si nastavit akční nabídku
S Mext Superprofilem můžete využít pokročilý analytický nástroj na sledování statistik firemních záznamů a sociálních sítí.V horní liště „analýzy“ si sami na profilu navolíte, jakou statistiku chcete vyhodnotit. V postranním menu vidíte počet kliknutí na úvodní zprávu.
Poté už jenom stačí navolit časové období, filtrování a typ grafu.
Snadno tak můžete vyhodnotit, která akční nabídka zaujala zákazníky více – zdali se máte věnovat slevám na zboží v obchoděči odkazovat zákazníky na slavnostní otevření Vaší nové restaurace.
Samozřejmě máme pro Vás další užitečné tipy, například – jak si jednoduše změnit otevírací hodiny na internetu a nebo se koukněte na nástroj pro správu firemních sociálních sítí.