Nabídněte zákazníkům jarní slevy, speciální ochutnávky, představte nové produkty přímo ve výsledcích vyhledávání na internetu s tzv. Úvodní zprávou s Mext Superprofilem.

Představujeme Vám krátkou úvodní zprávu o velikosti padesáti znaků – jedná se o skvělou příležitost, jak zaujmout zákazníkana první dobrou.

Můžete tak rychle a jednoduše reagovat na jakoukoliv akční nabídku díky proklikávacímu URL odkazu.

Úvodní zprávou můžete jednoduše informovat zákazníky:

  o nových akčních nabídkách, jako např. speciální polední menu pro restaurace

  o slevách a speciálních akcích

  o webových stránkách například s proklikem na eshop

  o aktualitách o Vaší firmě

Tato funkcionalita Vás zvýrazní ve výsledcích vyhledávání na internetu a trojnásobně zvýší zájem o Váš firemní profil u partnerských webů, jako je Najisto.cz, Cylex, Brownbook, portál Tupalo či v katalogu ZlatéStránky.cz

Zvýšení návštěvnosti profilů s akční zprávou

zdroj: http://www.yext.com/blog/2013/02/take-advantage-of-featured-messages/

Jaký byste měli  zvolit obsah pro nejlepší výsledek?

– použít silnou výzvu k akci

– aktualizovat zprávu alespoň jednou měsíčně

– zaměřit se na benefity a skutečné slevy

Podívejte se na videonávod, jak si nastavit akční nabídku

S Mext Superprofilem můžete využít pokročilý analytický nástroj na sledování statistik firemních záznamů a sociálních sítí.V horní liště „analýzy“ si sami na profilu navolíte, jakou statistiku chcete vyhodnotit.  V postranním menu vidíte počet kliknutí na úvodní zprávu.

Poté už jenom stačí navolit časové období, filtrování a typ grafu.

Snadno tak můžete vyhodnotit, která akční nabídka zaujala zákazníky více – zdali se máte věnovat slevám na zboží v obchoděči odkazovat zákazníky na slavnostní otevření Vaší nové restaurace.

Samozřejmě máme pro Vás další užitečné tipy, například  – jak si jednoduše změnit otevírací hodiny na internetu a nebo se koukněte na nástroj pro správu firemních sociálních sítí.