Vše se zdražuje, lidé přestávají nakupovat, klesají tržby a zákazníci obrací každou korunu. V době krize a nejistoty se mění nákupní chování zákazníků:
- Přestávají nakupovat impulzivně
- Přestávají kupovat “zbytečné” zboží – pro radost, “další” kus a podobně
- Více hledají, poměřují a porovnávají firmy i produkty – cenu, kvalitu, zkušenosti
- Hledají kvalitu a jistotu – nechtějí “vyhodit” peníze z okna.
Jak se s tím vypořádat v malých firmách, obchůdcích, u řemeslníků a živnostníků? Peníze na reklamu nejsou, tržby klesají…. jak z toho ven? Vaši zákazníci jsou především všude kolem vás!
Máme pro vás malý trik, jak pomocí jednoduchých kroků, které sami zvládnete, zvýšíte nebo udržíte počet vašich zákazníků. A nemusíte investovat do marketingu ani korunu. Výsledky uvidíte velmi brzy.
Zákazníci budou méně nakupovat – to znamená, že musíte být bezpodmínečně k nalezení, když budou hledat zrovna váš obor, službu nebo produkt ve svém okolí.
Když je podíl nakupujících nižší, abyste udrželi výkon prodeje tak – musíte oslovit více zákazníků. Nemyslíme teď zrovna placené formáty reklamy, ale základní optimalizaci vaší firmy na lokální hledání – tedy, aby se co nejvíce lidem a nejčastěji se správnými informacemi vaše firma objevila při jejich hledání.
Krok č 1: Jak jste právě teď k dohledání na internetu si jednoduše ověřte online v tomto formuláři.
Máte? Tak nyní krok číslo 2: Teď je potřeba:
- opravit chyby, které vám analýza ukázala.
- přidat svou firmu do dalších důležitých míst internetu
- AUTORIZOVAT Firemní profil na Googlu, pokud ještě nemáte.
To vše vám pomůže být na lepší pozici v lokálních výsledcích hledání – tedy buď přímo na Googlu pod mapou na první straně, nebo na předních místech ve vaší lokalitě v různých mapách, aplikacích a katalozích. Vaše firma se bude častěji a více zobrazovat především v tzv. local packu na Googlu (viz. obr)
Tohle je to místo, kam lidé nejčastěji při hledání klikají a odkud získávají firmy nejvíc zákazníků ze svého okolí z internetu!
A tohle se stane za 4 týdny na Googlu, když to uděláte správně a pravidelně s informacemi pracujete – aktualizujete je, opravujete a kontrolujete.