Vše se zdražuje, lidé přestávají nakupovat, klesají tržby a zákazníci obrací každou korunu.  V době krize a nejistoty se mění nákupní chování zákazníků:

  • Přestávají nakupovat impulzivně 
  • Přestávají kupovat “zbytečné” zboží – pro radost, “další” kus a podobně
  • Více hledají, poměřují a porovnávají firmy i produkty – cenu, kvalitu, zkušenosti
  • Hledají kvalitu a jistotu – nechtějí “vyhodit” peníze z okna.

Jak se s tím vypořádat v malých firmách, obchůdcích, u řemeslníků a živnostníků? Peníze na reklamu nejsou, tržby klesají…. jak z toho ven? Vaši zákazníci jsou především všude kolem vás! 

Máme pro vás malý trik, jak pomocí jednoduchých kroků, které sami zvládnete, zvýšíte nebo udržíte počet vašich zákazníků. A nemusíte investovat do marketingu ani korunu. Výsledky uvidíte velmi brzy.

Zákazníci budou méně nakupovat – to znamená, že musíte být bezpodmínečně k nalezení, když budou hledat zrovna váš obor, službu nebo produkt ve svém okolí

Když je podíl nakupujících nižší, abyste udrželi výkon prodeje tak – musíte oslovit více zákazníků.  Nemyslíme teď zrovna placené formáty reklamy, ale základní optimalizaci vaší firmy na lokální hledání – tedy, aby se co nejvíce lidemnejčastěji se správnými informacemi vaše firma objevila při jejich hledání.

Krok č 1: Jak jste právě teď k dohledání na internetu si  jednoduše ověřte online v tomto formuláři. 

Máte? Tak nyní krok číslo 2: Teď je potřeba:

  1. opravit chyby, které vám analýza ukázala.
  2. přidat svou firmu do dalších důležitých míst internetu
  3. AUTORIZOVAT Firemní profil na Googlu, pokud ještě nemáte.

To vše vám pomůže být na lepší pozici v lokálních výsledcích hledání – tedy buď přímo na Googlu pod mapou na první straně, nebo na předních místech ve vaší lokalitě v různých mapách, aplikacích a katalozích. Vaše firma se bude častěji a více zobrazovat především v tzv. local packu na Googlu (viz. obr)

Tohle je to místo, kam lidé nejčastěji při hledání klikají a odkud získávají firmy nejvíc zákazníků ze svého okolí z internetu!

A tohle se stane za 4 týdny na Googlu, když to uděláte správně a pravidelně s informacemi pracujete – aktualizujete je, opravujete a kontrolujete.

Data z aplikace MEXT pro správu informací firmy na 30 (Google, facebook, Apple, Instagram, Bing aj) místech internetu najednou
Data z MEXT – aplikace pro správu informací firmy na 30 místech (Google, Facebook, Apple, Instagram, Bing aj.) internetu najednou. Lokální firma – 4 týdny po optimalizaci záznamů pro lokální hledání.

Věděli jste, že 76% lidí, kteří při lokálním hledání takto nalezli obchod, službu nebo firmu, do ní ještě ten samý den dorazí?

A téměř 30% z nich nakoupí. 

To už se vyplatí si informace opravit, že?