Od 21.4.2015 bude Google v mobilním vyhledávání upřednostňovat primárně weby, které mají responzivní design. Ve výsledku to bude znamenat že Google od konce dubna jednoduše ve výsledcích vyhledávání z mobilů (tedy ne při zobrazení plného webu) upřednostní ty stránky, které svůj obsah přizpůsobují mobilnímu zobrazení.

Pokud nemáte mobilní verzi svého webu, teď je nejvyšší čas

Změny vstoupí v platnost 21. dubna. Podle vyjádření společnosti mají mít doslova „zásadní dopad“ na výsledky mobilního hledání. A to po celém světě a ve všech jazycích. Kdo svoje stránky během pár týdnů nepřizpůsobí tak, aby byly responzivní, v mobilním vyhledávání se ztratí.

Pravidla, které vyhledávač vyhodnocuje při upřednostnění webu ve výsledcích vyhledávání:

  • text musí být na čtení dost velký i bez zoomování
  • odkazy musí být dost daleko od sebe, aby se na ně dalo snadno klikat
  • obsah se šířkou musí přizpůsobit obrazovce
  • rychlé načítání obsahu
  • rozhraní designované mobilnímu zobrazení

Víte, jaká zařízení používají Vaši zákazníci k vyhledávání na internetu?

MEDIATEL_responzivní weby

V České republice je momentálně používáno více než 4 miliony mobilních zařízení. Počet lidí, kteří pomocí smartphone nakupují a hledají produkty či služby je 20%.

Jak zjistím, zda můj web Googlu vyhovuje?

Pokud si nejste svým webem zcela jistí, můžete zkusit analýzu pomocí Google nástroje „test použitelnosti v mobilech, který Vám dá 1 námět zda toto téma řešit. V případě, že se testováním zaobírat nechete, či Vám analýza vyhodnotila Vaši webovou prezentaci jako nepoužitelnou v mobilních zařízeních, pak doporučujeme kontaktovat našeho mediálního konzultanta a sjednat si bezplatnou konzultaci.

Podívejte se na naši novou nabídku moderního řešení Vaší online prezentace: ZDE

test_banner

mediatel_test