Před pár dny Google oficiálně spustil zcela nový formát textové a responzivní reklamy (Google expanded text Ads), která dává komunikaci se zákazníky zcela nový rozměr.

Tak jak slibovali vyslanci společnosti Google na květnovém Google Performance Summit 2016, obul se lídr světového vyhledávání do inovace reklamní platformy s cílem maximálně uspět ve světě plném mobilů.

ETA nabízejí více textu a prostoru pro vaši reklamu

Rozšířené textové reklamy jsou optimalizovány na většinu chytrých telefonů. Nově tedy obsahují dva nadpisy, každý o 30 znacích, a jeden delší popisný řádek v rozsahu 80 znaků.

Google ETA_srovnání

Google expanded text Ads – máme odzkoušeno

Samozřejmě – jsou firmy, které si již tuto inovaci mohly otestovat a při oficiálním spuštění, které proběhlo před pár dny ve vybraných zemích, již měly jasné výsledky konkrétních kampaní.

Již před měsícem jsme měli možnost rozšířené textové reklamy testovat a naše zkušenost je, že inzeráty mají v průměru lepší CTR.

MEDIATEL_náhled ETA

MEDIATEL_eta_výsledné zobrazení

Zmiňované inzeráty měly problém se zobrazením na partnerských webech, ale lepší CTR jsme dosahovali i v kampaních, kde jsme ve srovnávacím vzorku na partnerské weby necílili.

Uvidíme, jak dlouho to vydrží, jelikož většina reklam inzerentů ve vyhledávání je psaná zatím postaru. Každopádně se těšíme na další vývoj.