Marketingové výrazy od V

  • Video marketing

    Video marketing Propagační strategie vynaložená společností na propagaci jejích produktů a služeb pomocí krátkých, vzdělávacích a atraktivních videí. Hlavním účelem těchto videí je vyvolat nebo šířit povědomí o organizaci a jejích produktech. Nejsilnějším nástrojem video marketingu v České republice jsou bezpochyby video sociální sítě, jako YouTube, Vimeo, Stream a další.

  • Videobanner

    Videobanner Formát internetové reklamy, kde je v jeho části nebo přes celou plochu banneru promítáno video.

  • Virální marketing

    Virální marketing Virální marketing je postaven na vůli lidí šířit informace, které se jim zdají zajímavé. V internetovém prostředí například přeposíláním e-mailu, sdílením na sociálních sítích, apod. Pojmem virální reklama např.označujeme vtipný televizní spot na YouTube, který si mezi sebou přeposílají uživatelé internetu, diskutují o něm, apod.

  • Vyhledávač (Search engine)

    Vyhledávač (Search engine) Software, který stahuje a indexuje webové stránky do databáze a v této databázi umožňuje uživatelům vyhledávat pomocí dotazů. Mezi nejznámější vyhledávače patří například Google a Jyxo.

  • Výsledky vyhledávání

    Výsledky vyhledávání Výsledky vyhledávání na internetu jsou nejčastěji poskytovány buď pomocí vyhledávačů, online katalogů, nebo sociálních sítí. Vyhledávání je jedna z nejčastějších aktivit, kterou uživatelé na internetu dělají. Uživatelé se mohou setkat se dvěma druhy výsledků vyhledávání. Komerční – placené výsledky vyhledávání se zobrazují na zvýrazněných pozicích. Běžně nad a vpravo u přirozených výsledků vyhledávání. […]