Marketingové výrazy od S

  • S-rank

    S-rank Podobné jako PageRank. S-rank pochází z dílny Seznamu. Nabývá hodnot od 0 do 10, kde 10 je nejlepší možné skóre. Čím více bodů máte, tím lépe je vaše stránka vnímaná vyhledávačem Seznam a tím vyšší šanci máte na to, umístit se výše v jeho výsledcích vyhledávání.

  • Segmentace trhu

    Segmentace trhu Proces segmentace (Segmentation) trhu je rozčlenění trhu do stejnorodých skupin, které se vzájemně liší svými potřebami, charakteristikami a chováním.

  • SEM (Search Engine Marketing)

    SEM (Search Engine Marketing) Česky marketing ve vyhledávačích. Skládá se ze SEO a PPC. Placené reklamní sdělení je ve výsledcích vyhledávačů označeno. Můžeme ho nalézt při hledání nad nebo vpravo od výsledků. V Česku jsou nejznámnějšími reklamními systémy tohoto druhu Google AdWords a Sklik.

  • SEO (Search Engine Optimization)

    SEO (Search Engine Optimization) Aby lidé našli to co hledají mezi miliony internetových stránek, využívají internetové vyhledávače. Na základě zadání klíčového slova, které doufají, že nejlépe vystihuje to, co hledají, se jim zobrazí množství výsledků. Úkolem SEO je dostat web na zvolené klíčové slovo nebo frázi co nejvýše, ideálně právě na prvních několik míst. Snadno […]

  • SEO Off-page faktory

    SEO Off-page faktory Výrazným prvkem jsou příchozí/zpětné odkazy z jiných stránek. Pokud mají dva konkurující weby stejně optimalizované on-page faktory, nic nepomůže víc, než to, že se na nás odkazují jiné důležité weby z oboru.

  • SEO On-page faktory

    SEO On-page faktory Jedná se hlavně o klíčová slova na stránce a (meta)tagy cílené na vyhledávače. Optimalizace webu pak znamená zmínění hlavního klíčového slova v titulku webu, metatazích, popisných tazích u obrázků, nadpisu stránky a v článcích. Užitečné je také vzájemné prolinkování odkazů v rámci stránky. Dalšími faktory může být „čistota“ kódu a velkou roli […]