Marketingové výrazy od R

  • Reach, zásah pokrytí

    Reach, zásah pokrytí Reach (pokrytí) představuje velikost zásahu reklamou. Tedy k jak velké části sledované skupiny se nám podařilo dostat reklamní sdělení. Net Reach vyjadřuje kolik procent cílové skupiny vidělo (slyšelo) reklamní sdělení alespoň jednou.

  • Reklamní agentura

    Reklamní agentura Reklamní agentura je společnost, která se věnuje vytváření, plánování – produkci a zpracování kreativních konceptů a materiálů pro své klienty. Mezi materiály reklamních agentur běžně patří: televizní a video spoty, 3D virtuální prohlídky a vizualizace rádiové a zvukové jingly tiskové – POS materiály, billboardy online grafika – flash bannery, direct email, online vizuály […]

  • Reklamní kampaň

    Reklamní kampaň Systematicky plánovaný proces prezentace reklamních sdělení, která mají být předána spotřebiteli prostřednictvím vybraných médií. Podle použitého média se rozlišuje reklama televizní, novinová, internetová, rozhlasová nebo jiná.

  • Relevantnost

    Relevantnost Důležitost výsledků vyhledávání vzhledem k položenému dotazu uživatele.

  • Remarketing

    Remarketing Remarketing se využívá u PPC kampaní. Pomocí remarketingu oslovíte uživatele, kteří dříve navštívili konkrétní stránky vašich internetových stránek a opětovně jim nabídnete vaše reklamní sdělení. Tzv. remarketingových seznamů tvořených díky cookies je možné využít v PPC systému AdWords od Google.    

  • Responzivní design webových stránek

    Responzivní design webových stránek Speciálně nakódovaný design stránky, který zobrazení informací ze stránky přizpůsobuje tomu, jestli je otevíraná v mobilním telefonu, tabletu či počítači s velkým monitorem. Oproti samostatnému mobilnímu webu je výhodou správa pouze jedné stránky, jednoho obsahu.