Marketingové výrazy od P

  • Page view (PV)

    Page view (PV) Udává počet načtených/shlédnutých www stránek, na níž je umístěna reklama. Celkový počet PV nejvíce odpovídá návštěvnosti stránky a počtu oslovených čtenářů dannou reklamou.

  • PageRank

    PageRank Ohodnocení vyhledávačem Google pro každý web. Nabývá hodnot od 0 do 10, kde 10 je nejlepší možné skóre. Čím více bodů máte, tím lépe je vaše stránka vnímaná vyhledávačem Google a tím vyšší šanci máte na to, umístit se výše v jeho výsledcích vyhledávání.

  • Pop-up

    Pop-up Vyskakující okno nebo reklama na stránce. Spouští se buď příchodem na danou stránku nebo nějakou akcí, např. kliknutím.

  • POS a POP materiály

    POS a POP materiály POP a POS materiály jsou neodmyslitelnou součástí prezentace zboží v místě nákupu a prodeje. Tyto materiály dokáží upoutat pozornost zákazníka a ovlivnit jeho konečné rozhodnutí. POP a POS materiály zahrnují komunikační strategii produktu a značky – dělí se na informativní a prodejně podpůrné. POP („Point Of Purchase“ – místo nákupu) POS […]

  • PPC (Pay Per Click)

    PPC (Pay Per Click) Platba za proklik – reklamní sdělení, kdy jsou inzerentovi účtovány vždy až prokliky, tj. za reklamu se platí, až když někdo klikne na odkaz v ní uvedený. V současnosti se udává jako nejprogresivnější a nejefektivnější forma reklamy na internetu.

  • PPC specialist

    PPC specialist PPC specialista je zodpovědný za návrh, vytvoření, optimalizaci a správu PPC kampaně. Věnuje se svěřeným klientům, poskytuje jim pravidelné konzultace, reporting a školení. Díky odborně nastavené PPC kampani tak můžete být vidět na prvních stránkách ve vyhledávačích.