Marketingové výrazy od L

  • Landing page

    Landing page Landing page je optimalizovaná stránka, na kterou by měl být směrován návštěvník po kliknutí na reklamní odkaz (banner, placený odkaz, PPC inzerát apod). Cílem je především zajištění konverze příchozího návštěvníka v zákazníka (přesvědčit ho k vyplnění poptávky atp). Landing page by tedy měla mít co nejvyšší konverzní poměr, k čemuž musí být velmi […]

  • Layout

    Layout Rozložení jednotlivých grafických, textových a mediálních prvků v online prezentaci /tiskových materiálech (webové stránky, leták, časopis, deník apod.)  

  • Linkbuilding

    Linkbuilding Linkbuilding je budování a propojování zpětných odkazů z jiných internetových stránek. Je to velmi důležitá součást optimalizace pro vyhledávače SEO. Počet zpětných odkazů vyjadřuje popularitu a důležitost webu. Tato činnost spočívá v umisťování zpětných odkazů v diskusních fórech, na stránkách partnerských webů, PR článcích, katalozích apod. Přínos kvalitního linkbuildingu pro web je dvojího typu: Váš […]

  • Long Tail (tzv. dlouhý ocas)

    Long Tail (tzv. Dlouhý ocas) Termín dlouhý ocas (někdy též dlouhý chvost) obecně popisuje prodejnost položek s malým obratem. Klasický prodej využívá tzv. Paretův princip, který tvrdí, že 80 % obratu tvoří asi 20 % výrobků, a podle toho omezuje svoje skladové zásoby pouze na tyto masově žádané produkty. Internet však umožňuje uspokojit i klienty […]