Marketingové výrazy od K

  • Katalogový vyhledávač

    Katalogový vyhledávač Internetová stránka, která slouží jako jakýsi rozcestník k internetu. Obsahuje velké množství odkazů na firmy, weby, atd. utříděných podle kategorií. Typickým příkladem můžou být ZlatéStránky.cz

  • Klíčová slova

    Klíčová slova Každá internetová stránka by měla být optimalizována na relevantní klíčová slova nebo fráze. Ty musí co nejlépe vystihovat obsah a cíl stránky webu. Klíčová slova tzv. keywords by měla mít co nejvyšší frekvenci hledání. Slova, která lidé ve vyhledávačích hledají častěji, jsou považována za lepší než ta, která nehledá skoro nikdo. Svou roli hraje […]

  • Kontextová reklama

    Kontextová reklama Reklama zobrazovaná na základě obsahu webové stránky tak, aby měla co nejvyšší šanci oslovit čtenáře.

  • Konverze

    Konverze Konverze vzniká, když zákazník provede určitou akci, která je cílem podnikatele – majitele webu. Typicky se jedná o nákup na internetovém obchodě, počet nově zaregistrovaných členů nebo kontaktování přes formulář umístěný na webu.

  • Konverzní poměr

    Konverzní poměr Počet konverzí k počtu všech zákazníků, kteří si stránku zobrazili.

  • Krizová komunikace

    Krizová komunikace Součást mediální komunikace, která je spojena se záležitostmi, které mohou negativně ovlivnit postoj veřejnosti, obecné mínění a poškodit tak dobrou pověst firmy, společnosti nebo jednotlivce. Efektivní krizová komunikace je klíčovým nástrojem řešení vzniklé situace a je nutné mít předem určenou strategii pro komunikaci s médii, aby bylo možné krizi předejít, případně již vzniklou situaci […]