Marketingové výrazy od I

  • iFrame

    iFrame Prvek, který umožňuje vložit do vaší stránky rám přesné velikosti a zobrazit v něm stránku jinou. Výsledek je pak velmi podobný obrázku, pouze s tím rozdílem, že jeho obsah může být zcela libovolný. Pomocí iframe jsou na stránky často vkládány například reklamy či ankety, a to především z jiného webového serveru.

  • Imprese, IMP

    Imprese, IMP Zobrazení daného reklamního formátu. V případě bannerové reklamy je mnohdy imprese nesprávně překládána jako zhlédnutí. Ve skutečnosti se však banner mohl zobrazit mimo viditelnou část stránky. Není tedy zaručeno, že jej někdo viděl.

  • Instant messaging

    Instant messaging Označení služby pro rychlý způsob komunikace na internetu.

  • Internet

    Internet Globální počítačová síť (respektive tisíce propojených sítí) fungující na protokolech typu TCP/IP. Z pohledu reklamy plnohodnotné a nejrychleji rostoucí médium!

  • Internetový marketing

    Internetový marketing Komplexní řešení komunikace a reklamy na internetu. Zahrnuje marketingové aktivity aplikované v internetovém prostředí. Základním cílem je jako u „klasického“ marketingu pochopit přání a potřeby zákazníka a odpovídajícím způsobem je uspokojit. Má svůj specifický komunikační mix: Bannery Search engine marketing Kontextová reklama Public relations na internetu E-mail marketing (jako alternativa direct marketingu) Virální […]

  • Internetový vyhledávač

    Internetový vyhledávač Nejvyšší prioritou pro vyhledávače je uspokojit svého zákazníka, tedy poskytnout co nejrelevantnější výsledky. Proto používají vyhledávače velmi sofistikované algoritmy obsahující stovky faktorů ovlivňujích konečný výsledek. Vyhledávače pravidelně automaticky prolézají celý internet pomocí tzv. robotů a stránky pak indexují. Díky tomu je vyhledávání dostatečně rychlé.