Marketingové výrazy od G

  • Gamifikace

    Gamifikace Strategický marketingový nástroj, který uplatňuje techniku herního myšlení v neherním prostředí, jako jsou webové stránky a mobilní aplikace orientované na zákazníky. Základní strategií gamifikace je odměňování uživatelů za provedené akce – např. sbírání bodů, dosahování požadovaných úrovní kvůli slevám, dárkům a odměnám.

  • Generace X

    Nazývaná také Husákovy děti. Generace narozená v Československu v období babyboomu. Převážně se jedná o lidi narozené v letech 1965 až 1985. Vymezení této generace – cílové skupiny se používá u demografie, sociálních věd, marketingu a POP kultury.

  • Generace Y – Generace C

    Generace Y – Generace C Jde o skupinu lidí, kteří neustále sdílí informace ze svého života a aktualizují své profily na sociálních sítích a vytváří vlastní obsahy – videa, blogy, fotografie a další. Převážně se jedná o lidi narozené v letech 1984 až 2004. Generace Y(C) je cílovou skupinou, kterou nezajímá ani tak kvalita obsahu […]

  • Generace Z

    Jedná se o čistě internetovou a internetem posedlou generaci. Převážně se jedná o lidi narozené v letech 1995/2000 až do současnosti. Nejmladší zástupci této generace se narodili během malého baby-boomu v době světové finanční krize končící kolem roku 2010.

  • Google Analytics

    Google Analytics Pomocí nástroje Google Analytics můžete měřit návratnost svých investic do online reklamy. Umožní vám sledovat a analyzovat podrobné informace o chování uživatelů na vašich webových stránkách. Služba je poskytována bezplatně, stačí se jen zaregistrovat.

  • Grafický manuál

    Grafický manuál Jedná se o souhrnnou definici firemní vizuální identity (corporate identity), např. podoby loga, písma – fontu, barev apod. Součástí grafického manuálu by měla být také pravidla a doporučení, jak s těmito částmi nakládat (např. určení minimální vzdálenosti loga od dalších objektů apod.).