Digital Presence Management

Toto magické sousloví spojuje tři pravidla dnešního online světa, komunikace a marketingu. Bavíme se samozřejmě o digitální (online) přítomnosti a správě (řízení) firmy na internetu. ve spojitosti s firemními informacemi a údaji na internetu. V rámci DIGITAL PRESENCE rozlišujeme dva druhy informací.

Aktivní informace jsou takové údaje, které firma sama umisťuje na internet. Patří mezi ně např.:

  • webové stránky
  • firemní zápis v katalozích, mapách
  • prezentační fotografie, videa
  • reklamní sdělení
  • příspěvky na sociálních sítích
  • PR články

Pasivní informace se oproti tomu dostávají na internet bez jakéhokoli (aktivního) přispění firmy. Patří mezi ně např.:

  • recenze uživatelů internetu
  • komentáře uživatelů pod články
  • komentáře uživatelů v diskuzních fórech
  • body zájmu na mapách (POI)
  • check-in uživatelů na sociálních sítích v místě firmy
  • fotky uživatelů na sociálních sítích, např. Facebook, Instagram, Pinterest
    • kopírování veřejně dostupných informací o firmách
  • nákupy firemních databází (DTB)