VšeMextWebSEOPPCSocialŠkolení
restaurace výtopna

188 860

Zobrazení firemních informací o 3 restauracích ve vyhledávání Google, Google Maps a dalších 10 důležitých portálech po prvním měsíci.

4 649

Konverzích uživatelů z Google a dalších 10 důležitých portálů.

Pohřební služba MISERICORDIA

11 132

Zobrazení firemních informací o 3 pobočkách ve vyhledávání Google, Google mapách a dalších 10 důležitých portálech.

93

Konverzích uživatelů z Google a dalších 10 důležitých portálů.

venkovní klimatizace

166

Zobrazení firemních informací ve vyhledávání Google, Google mapách a dalších 10 důležitých portálech po prvním měsíci.

24

Konverzí uživatelů z Google a dalších 10 důležitých portálů.

Mánes restaurant

3 550

Zobrazených webových stránek měsíčně

596

Vyplněných kontaktních formulářů

finrea

3 226

Zobrazení stránek

+ 120%

Zvednutí návštěvnosti webu za rok 2016

havex

Ecoten

WEB

2 647

Zobrazení stránek

+ 120%

Unikátní zobrazení stránek

Western Union

50.

Výchozí pozice při spuštění SEO ve vyhledávači Seznam.cz

5.

Aktuální pozice po optimalizaci klíčového slova "převod peněz v zahraničí"

finrea

ANABIT

SEO

+ 100

Výchozí pozice při spouštění SEO ve vyhledávačích Google a Seznam.cz

3.

Aktuální pozice po optimalizaci klíčových slov

havex

ČERO

SEO

45.

Výchozí pozice při spouštění SEO

1.

Dosažená pozice po 4 měsících kampaně

levne-lihne.cz

levne-lihne.cz

PPC – cílená internetová reklama

2x větší míra konverze

Po prvním měsíci spravování kampaně

- 60 %

O tolik jsme snížili cenu celkové konverze v průběhu realizované kampaně

havex

HAVEX - auto s.r.o.

PPC – cílená internetová reklama

300 aktivních reklam

S propracovanou strukturou podle značek vozů

7,60 Kč

Průměrná cena kliku u bannerové kampaně kampaně při 2 000 000 zobrazení

levne-pletivo

levne-pletivo

PPC – cílená internetová reklama

+ 206 %

Jsme zvýšili hodnoty konverze

2 843 %

Návrat investic internetové reklamní kampaně


Mánes restaurant

TOP nářadí

FACEBOOK – správa

59

Počet uskutečněných nákupů během kampaně

155 903 Kč

Celkový zisk po naší kampani

Mánes restaurant

JADRANEXPRES

FACEBOOK – správa

3 670

Aktuální počet fanoušků po roční správě

933%

Nárust fanoušků na Facebook stránce

Fast 2K

Fast 2K

FACEBOOK – správa

32 416

Počet uživatelů přivedených na web

0,56 Kč

Cena za jednoho přivedeného uživatele

Mánes restaurant

HOTEL U LEDU

FACEBOOK – školení


"Velice vám děkuji za příjemné a efektivní školení o FB. Opět jsem se přesvědčila, že jsem neudělala chybu při zvolení ke spolupráci firmu MEDIATEL, spol. s r.o. a tým, se kterým jsem měla možnost spolupracovat."

Andrea Hobzová, Manager Hotel u Ledu

INS Praha

INS Partner

FACEBOOK – školení


"Získali jsme nové nedocenitelné informace a bylo to celkově moc fajn. Školení splnilo naše očekávání."


Bc. Daniel Wimmer, INS partner s.r.o.

Mánes restaurant

FILHARMONIE

FACEBOOK – školení


"Školení bylo na velmi dobré úrovni. Dokonce rád konstatuji, že bylo mimořádně dobré! Rozšířené možnosti, které jste prezentovali, mě zaujali natolik, že se do problematiky Facebooku postupně ponořuji dál a dál."

RNDr. Václav Derner, ředitel Filharmonie Hradec Králové o.p.s.

restaurace výtopna

188 860

Zobrazení firemních informací o 3 restauracích ve vyhledávání Google, Google Maps a dalších 10 důležitých portálech po prvním měsíci.

4 649

Konverzích uživatelů z Google a dalších 10 důležitých portálů.

Pohřební služba MISERICORDIA

11 132

Zobrazení firemních informací o 3 pobočkách ve vyhledávání Google, Google mapách a dalších 10 důležitých portálech.

93

Konverzích uživatelů z Google a dalších 10 důležitých portálů.

venkovní klimatizace

166

Zobrazení firemních informací ve vyhledávání Google, Google mapách a dalších 10 důležitých portálech po prvním měsíci.

24

Konverzí uživatelů z Google a dalších 10 důležitých portálů.

Mánes restaurant

3 550

Zobrazených webových stránek měsíčně

596

Vyplněných kontaktních formulářů

finrea

3 226

Zobrazení stránek

+ 120%

Zvednutí návštěvnosti webu za rok 2016

havex

Ecoten

WEB

2 647

Zobrazení stránek

+ 120%

Unikátní zobrazení stránek

Western Union

50.

Výchozí pozice při spuštění SEO ve vyhledávači Seznam.cz

5.

Aktuální pozice po optimalizaci klíčového slova "převod peněz v zahraničí"

finrea

ANABIT

SEO

+ 100

Výchozí pozice při spouštění SEO ve vyhledávačích Google a Seznam.cz

3.

Aktuální pozice po optimalizaci klíčových slov

havex

ČERO

SEO

45.

Výchozí pozice při spouštění SEO

1.

Dosažená pozice po 4 měsících kampaně

levne-lihne.cz

levne-lihne.cz

PPC – cílená internetová reklama

2x větší míra konverze

Po prvním měsíci spravování kampaně

- 60 %

O tolik jsme snížili cenu celkové konverze v průběhu realizované kampaně

havex

HAVEX - auto s.r.o.

PPC – cílená internetová reklama

300 aktivních reklam

S propracovanou strukturou podle značek vozů

7,60 Kč

Průměrná cena kliku u bannerové kampaně kampaně při 2 000 000 zobrazení

levne-pletivo

levne-pletivo

PPC – cílená internetová reklama

+ 206 %

Jsme zvýšili hodnoty konverze

2 843 %

Návrat investic internetové reklamní kampaně


Mánes restaurant

TOP nářadí

FACEBOOK – správa

59

Počet uskutečněných nákupů během kampaně

155 903 Kč

Celkový zisk po naší kampani

Mánes restaurant

JADRANEXPRES

FACEBOOK – správa

3 670

Aktuální počet fanoušků po roční správě

933%

Nárust fanoušků na Facebook stránce

Fast 2K

Fast 2K

FACEBOOK – správa

32 416

Počet uživatelů přivedených na web

0,56 Kč

Cena za jednoho přivedeného uživatele

Mánes restaurant

HOTEL U LEDU

FACEBOOK – školení


"Velice vám děkuji za příjemné a efektivní školení o FB. Opět jsem se přesvědčila, že jsem neudělala chybu při zvolení ke spolupráci firmu MEDIATEL, spol. s r.o. a tým, se kterým jsem měla možnost spolupracovat."

Andrea Hobzová, Manager Hotel u Ledu

INS Praha

INS Partner

FACEBOOK – školení


"Získali jsme nové nedocenitelné informace a bylo to celkově moc fajn. Školení splnilo naše očekávání."


Bc. Daniel Wimmer, INS partner s.r.o.

Mánes restaurant

FILHARMONIE

FACEBOOK – školení


"Školení bylo na velmi dobré úrovni. Dokonce rád konstatuji, že bylo mimořádně dobré! Rozšířené možnosti, které jste prezentovali, mě zaujali natolik, že se do problematiky Facebooku postupně ponořuji dál a dál."

RNDr. Václav Derner, ředitel Filharmonie Hradec Králové o.p.s.