SEO Analýza klíčových slov
Ikona telefonního sluchátka 841 121 212

SEO Analýza klíčových slov

2 SEO - Analýza klíčových slov

Velmi důležitou stránkou SEO optimalizace jsou klíčová slova – tedy fráze, které uživatelé zadávají do vyhledávačů.

Při analýze hledáme nejrelevantnější slova a slovní spojení, která by měla splňovat tato kritéria:

    • co nejlépe charakterizovat obsah cílových stránek. Není například vhodné volit slova, která jsou příliš obecná nebo souvisejí s předmětem stránek jen volně – zpravidla vykazují nižší konverzní poměr
    • efektivně podporovat cíle webu – například u obchodně zaměřených webů jsou to především slova, která přivedou potenciální platící zákazníky
    • měla by být pokud možno co nejčastěji hledaná – slova, která nejpravděpodobněji napadnou uživatele vyhledavače, hledá-li daný předmět stránek
    • měla by mít ve vyhledávačích co nejmenší konkurenci. Hodně konkurenční slova sice dokážou přivést mnoho návštěvníků, ale náklady na optimalizaci jsou vyšší

V praxi je situace většinou taková, že nejhledanější slova mají největší konkurenci. Informace o hledanosti lze získat pomocí nástrojů vyhledávačů, které poskytnou i další varianty frází a synonyma. Pro praxi nejpoužitelnější je nástroj pro návrh klíčových slov Google AdWords, kterému budeme věnovat nejvíce pozornosti.

Zpět na SEO – Optimalizace webových stránek


Nechte si zdarma poradit

Firma
Jméno (povinné)
E-mail (povinné)
Telefon

Text (povinné)