Konference „Nástroje v marketingu“ probíhala s ohledem na situaci jako online konference, ale nic jí to neubralo na poutavosti a zajímavosti. Byli jsme na tuto konferenci pozváni a měli tak možnost pohovořit o platformě MEXT.

Shrnutí konference přinesl zpravodajská web MEDIAGURU.

MediaGuru

„…Nástroj pro spravování jednotných a aktuálních informacích o firmách na internetu představil Vladimír Buťa, marketingový ředitel společnosti Mediatel, podle něhož přispívají konzistentní a aktualizované údaje nemálo k reputaci značky, a mají vliv také na SEO a výkon v lokálním hledání. Až 91 % uživatelů, kteří našli na internetu o firmě nesprávné informace, tím bylo ovlivněno, a 35 % z nich si kvůli tomu raději vybralo konkurenci. 

Prostřednictvím synchronizační platformy Mext se mohou firmy starat o své údaje, jež jsou publikovány v online prostředí, na jednom místě, a ušetřit tak nemalé množství času. Využít to lze například při nutnosti změnit prodejní dobu poboček či k publikaci poledních menu. Pro ilustraci, kolik času ruční aktualizace informací v online prostředí zabere, lze zmínit společnost GrandOptical, jejíž síť čítá 60 poboček a jež za rok musí provést 27 713 změn na 1154 profilech. Pokud jedna změna údaje zabere minutu, dělá to ročně celkem 462 hodin.

Spolu s aktualizací údajů lze přes Mext rovněž monitorovat recenze i jejich sentiment a odpovídat na ně. „Až 70 % stěžujících si zákazníků znovu nakoupí, pokud s nimi komunikujete a řešíte jejich stížnost,“ vysvětluje Buťa s tím, že recenze mají navíc přímý dopad na výsledky vyhledávání. Google například nezobrazí při dotazu na nejlepší restaurace podniky s méně než čtyřmi hvězdami. ..

Celý článek si můžete přečíst zde