Koupelnové studio ČERO

  1. místo ve výsledcích vyhledávání Google na 5 klíčových slov z původní horší než 100. pozice
  2. místo ve výsledcích vyhledávání Seznam na 5 klíčových slov z původní 5. až 100. pozice

 

Popis řešení

včetně vzorkovny o rozloze 300 m2 nabízí produkty určené do koupelny, realizace koupelen na klíč, rekonstrukce koupelen a bytových jader, prodej mrazuvzdorných venkovních obkladů a dlažeb na terasy. Studio je unikátní prodejem italských obkladů známých italských výrobců a dodavatelů. Cílem kampaně bylo zvýšit návštěvnosti stránek a zvýšit povědomí koupelnovém studiu v jeho okolí Praha-východ.

Problém

Špatné pozice ve výsledcích vyhledávání Google a Seznam.
Špatné SEO prvky na webových stránkách klienta.
Špatné regionální cílení v rámci působnosti klienta.

 

Řešení

Optimalizace on-page faktorů na vybraná klíčová slova.
Úpravy textů na stránkách tak, aby obsahovaly klíčová slova, úpravy titulků, nadpisů, doplnění vhodných klíčových slov na stránkách.
Budování portfolia relevantních zpětných odkazů.

Výsledky kampaně

Koupelnové studio Čero - výsledky kampaně