SEO – optimalizace pro vyhledávače

SEO je zkratka pro Search Engine Optimization. Zpravidla se tím myslí optimalizace pro vyhledávače Google či lokální Seznam.cz.

Naše SEO není jen technické optimalizování webových stránek pro roboty vyhledávačů. Naším záměrem je dosažení obchodních cílů zadavatele. Zejména se jedná o přivedení těch správných návštěvníků, kteří pak udělají požadovanou akci (poptávku, objednávku, dotaz či např. registraci).


Optimalizace webových stránek se skládá mnoha činností, a to od technického zlepšení samotných webových stránek až po tvorbu obsahu a jeho umísťování na vhodné tématické webové stránky. Celý tento proces a konkrétní aktivity vždy navrhujeme dle konkrétního zadání.

Samotná optimalizace je proces, který nikdy nekončí. Aktivity je potřeba plánovat s přesahem minimálně 1 roku. Bohužel si nelze za 2 měsíce odškrtnout, že je splněna jedna z marketingových aktivit. Optimalizace je součástí celkové koncepce online marketingu.

Na základě našich dlouhodobých zkušeností víme, kdy lze slíbit dosažení pozic na první straně Google či Seznamu. Jedná se zejména o optimalizaci v menších regionech, kde lze velmi dobře zmapovat konkurenci.

Naši specialisté jsou proškoleni dle platných a aktuálních pravidel společností Google a Seznam.cz. Využíváme SEO technologií a know-how zkušeného zahraničního partnera působícího v UK, Irsku, Švédsku, Norsku, Finsku, Maďarsku, pobaltských a dalších zemích.

Jak probíhá samotná optimalizace. Vždy probíráme s každým zákazníkem očekávání a cíle, která chce dosáhnout. Dále provedeme audit jeho stávající situace. Na základě cílů a výsledků auditu připravíme strategii pro optimalizaci.

Součásti strategie jsou tyto aktivity:

  • analýza klíčových slov
  • analýza konkurence
  • návrh a realizace změn na webových stránkách (tzv. On-page SEO)
  • příprava obsahu pro články, mikrostránky, … (tzv. Copywriting)
  • návrh a realizace dalších aktivit mino webové stránky, např. zapojení do diskusí, tvorba článků pro blogy, … (tzv. Off-page SEO)
  • pravidelný měsíční reporting