HAVEX – AUTO

1,3          Průměrná pozice za celou dobu kampaně

>80%‎     Podíl zobrazení ve vyhledávací síti u většiny kampaní.

Popis řešení

HAVEX-auto – Specialista na prodej vozů‎ je jedním z předních autorizovaných prodejců vozů Škoda a Seat. Nabízí kompletní služby servisu i prodeje nových a ojetých vozů. Cílem individuální výkonnostní kampaně na Google a Seznam bylo zviditelnění firmy ve výsledcích vyhledávání a formou bannerů podpořit image firmy na speciálně vybraných webech.

 

Problém

Zviditelnit značku HAVEX-auto pro vybrané segmenty zákazníků.
Podpořit prodeje pro nabízené značky Škoda a Seat.
Díky bannerovým kampaním pokrýt vizuální reklamou vhodné webové stránky z oboru automotive. Vybrat webové stránky, které jsou pro tuto inzerci vhodné podle obsahu stránek či chování internetových uživatelů.
Kampaň cílit regionálně v okolí poboček – autosalónů.

Řešení

Útrata kampaně v řádu desítek tis. Kč.
Investice se měsíčně optimalizovaly podle výsledků, regionálního chování a sezonnosti.
Komplexní bannerová kampaň s využitím remarketingu.
V kampani jsme použili přes 300 aktivních reklam s propracovanou strukturou podle značek, modelů a stáří vozu.
Kampaň probíhala v systémech Google AdWords a Sklik.

 

„ Společnost Mediatel přistupovaa k projektu zodpovědně a profesionálně. Aktivně vyhledávala možnosti jak kampaně zefektivňovat a lépe cílit. Výsledky ukázaly, že cíle kampaně byly zvoleny správně.“

 

Lukáš Friedrich, Vedoucí marketingu a podpory prodeje

 

Výsledky kampaně

1,6 %
Průměrná míra prokliku u kampaně ve vyhledávací síti na vozy Škoda. Kampaň měla rostoucí trend.

7,6 Kč při 2 000 000 zobrazení
Průměrná cena kliku u bannerové kampaně.